dinsdag 31 juli 2012


Eindelijk, de nieuwe kamer van Hayley is (zo goed als) klaar! Gisteravond hebben we de laatste dingen gedaan. Pablo heeft gordijnen gehaald, de lamp opgehangen en samen hebben we alle meubels naar boven getilt. Het was nog even behoorlijk zweten, maar nu is het af. Haar eigen grote meiden kamer.
Het is inmiddels alweer haar 4e kamertje. Zo begonnen we met de zilveren babykamer, daarna een prinsessenkamer (beide in ons oude huis), in het nieuwe huis de bloemenkamer en nu dus de Hello Kitty kamer. Een beetje veel kamers voor een meisje van nog geen 3 jaar oud, maargoed vóórlopig is dit haar kamer. En wat zijn we trots en Hayley is heel erg blij.

Hierbij het resultaat:


Er ontbreekt alleen nog een boekenkastje, maar die zullen we binnenkort halen bij de Ikea.

Vannacht heeft Hayley voor het eerst geslapen in het kamertje. Ze kon niet wachten om te gaan slapen. "Vind je het spannend?" vroeg ik aan haar en met een glimlach knikte ze heel hard. "Ik ben heel blij met mijn nieuwe kamer mama." Kijk daar doen we het voor!

Onder haar sterrenhemeltje (zie foto) deed ze haar oogjes dicht en al snel viel ze dan in slaap.
Wij vonden het ook erg spannend dat ze nu helemaal op zolder ligt, dus maken we gebruik van de peuter-foon.

De eerste helft van de zolder is klaar. Nu op naar de volgende kamer. Zodra ik de deur opendoe krijg ik het benauwd....daar gaan we weer......

Categories:

14 opmerkingen:

  1. Kan niet wachten om het in het echt te bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geslaagd!!!!
    En blijkbaar heeft ze dat goed gedaan in haar eigen stekje, alweer een stapje groter.
    Als ik dit zie weet ik dat de rest ook wel in orde komt, succes met de dromen en plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kamer voor de kleine meid! Ik ben dol op roze(jaja, ben echt een meisje hè ;)
    Ojee, het volgende project staat dus alweer klaar. Tja, zo gaat dat.... jullie hoeven je in ieder geval voorlopig niet te vervelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat is het mooi geworden zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, je meisje heeft een prachtig kamertje, wat zal ze zich goed voelen hier en goed slapen. groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Het is echt prachtig geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwww wat een prachtige kamer is het geworden!! Enne hier nog steeds een babyfoon hoor uhm een kleuterfoon dus met een 5 jarig meisje ;-)

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel :) oww haha kleuterfoon. Ja dat is inderdaad wel handig. Het voelt weer erg vertrouwd, dat ding op mijn nachtkastje.xx

      Verwijderen
  8. het is echt mooi geworden! :) Ik had ook wel zo'n kamer gewild toen ik klein was ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo! Ik was aan het googlen en kwam op dit peuterkamertje uit. Mag ik vragen welke kleur je voor de muren hebt gebruikt? Gave kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sjoerd, tuurlijk mag je dat vragen! De verf is van de Gamma Kleur Radijs mat.

      Dit is de link: https://www.gamma.nl/assortiment/gamma-kleurid-muurverf-mat/p/C000268?q=fh_location%3d%2f%2fcatalog01%2fnl_NL%2f%24s%3dverf%2fbrand_name%3e%7bgamma%7d%2fcategories%3c%7bcatalog01_catverf%7d%2ffh_item_type%3d%7bproduct%7d%26fh_start_index%3d60%26fh_refview%3dsearch%26fh_view_size%3d20%26fh_lister_pos%3d67%26fh_eds%3d%25C3%259F%26fh_secondid%3db_product_c022000268&option=amount%7C1

      Groetjes Elise

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!