zondag 13 mei 2012

Wouw wat een drukke week hebben we achter de rug. En wat hebben we veel leuke dingen gedaan! De meeting natuurlijk dinsdag en ook het weekend zijn we volop leuke dingen gaan doen.
Vooral Hayley en ik natuurlijk, want Pablo heeft gewoon gewerkt.

Het weekend was helemaal volgepland. Op zaterdag zijn we naar de mama verwendag in Almere Poort geweest. De toekomstige peuterspeelzaal van Hayley had een heel evenement gepland in Almere Poort met o.a. een modeshow. Hayley was gevraagd om mee te doen met de modeshow. Natuurlijk wilden wij dat! Dat vinden wij hartstikke leuk! En op zondag zijn we samen naar de musical Nijntje gegaan in de stadsschouwburg hier in Almere.

Zaterdag moesten we dan om 12:00 uur in de VIPLOUNGE zijn in Almere Poort. Hayley kon zich eerst even uitleven op een springkussen en daarna moesten haar haren worden ingevlochten. Ik hoopte dat het zou lukken, omdat Hayley geen ster is in stilzitten, maar gelukkig ging dat erg goed. De dame die haar haren deed, was super snel en Hayley speelde ondertussen met wat kammen. Er werd blauw nephaar tussen de vlechten heen gedaan en zo had ze dan 2 invlechtjes en een lange vlecht tot over haar schouders hangen. Het stond zo schattig, dat ik hoopte dat het de volgende dag nog zo zou zitten.


Daarna heeft ze zich omgekleed en moest ze samen met de andere kindjes wachten tot de show zou beginnen. Ik nam samen met mijn ouders plaats in het publiek. Toen ze opkwam vond ze het super spannend. Ze hield de hand goed vast van de mevrouw waar ze mee samen liep. Ik zag dat ze erg onder de indruk was van de nogal (onverwachte) grote opkomst. Iedereen begon te juichen en te klappen zodra de kindjes opkwamen. Ze was ontzettend trots op zichzelf, maar wilde na afloop natuurlijk weer zo snel mogelijk naar mama toe. Dat snap ik ook wel. Ik ben natuurlijk ook ontzettend trots op mijn kleine topmodelletje! En ook de vlechtjes bleven vandaag nog goed zitten.

Vandaag was dan de musical van Nijntje. Toen ik een aantal weken geleden de posters zag hangen in de stad, bestelden ik meteen de kaartjes. Wat is er nou leuker dan op moederdag je eigen dochter te zien genieten van een Nijntje show! Toen ik haar vanmorgen vertelde wat we gingen doen, stond ze te trappelen om weg te gaan. Om 12:00 uur bracht Pablo ons weg en om 13:00 uur begon dan de voorstelling.

We hadden ontzettend goede plaatsen. Zo kon Hayley alles dus goed zien! De foto hierboven heb ik dan ook zelf gemaakt. Zo dichtbij zaten we. Hayley heeft haar ogen uitgekeken. Lachend en klappend zat ze op haar stoel- verhoger en genoot ze van de show. Er werd volop gezongen en alles was super schattig gemaakt.

De musical duurde een uurtje en Pablo stond ons bij de uitgang alweer op te wachten. Daarna zijn we even de stad in gegaan om lekker te lunchen en Pablo had als kado voor Hayley een grote Nijntje knuffel gekocht.

Vandaag was het natuurlijk moederdag, na het lunchen zijn we nog even langs mijn ouders gegaan om mijn moeder een bloemetje te brengen en hebben we met de hele familie gegeten.

Kortom het was een geslaagde dag, maar vooral een geslaagd weekend. Hayley heeft zoveel dingen meegemaakt en daar zal ik vast de komende tijd nog veel over horen.


Categories:

3 opmerkingen:

  1. hihi wat een cutie toch ook.. en ze lijkt ineens zo groot!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dus de musical is een aanrader?? Hayley is ook een schatje! Liefs rian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker. Kaartje is niet super goedkoop, maar langer dan een uur hoefde het van mij ook niet te duren haha!

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!