vrijdag 6 april 2012

Hayley is ontzettend gek op bellenblazen. Ongeveer 2 weken geleden was het prachtig weer (dat is jullie toen vast niet ontgaan) en hadden we een middag met Lorraine in de tuin gezeten. Lorraine had Hello Kitty bellenblaas meegenomen en Hayley was helemaal enthousiast. We zijn toen volop gaan bellenblazen en ik heb toen veel leuke foto's gemaakt.

Ook vandaag was het in de middag even lekker weer en zijn we in de tuin bellen gaan blazen. We hebben er allebei veel plezier van. Zij blaast mooie bellen  en ik maak foto's.
Naast schrijven is fotografie dan ook een hobby van mij. Daarom zal er eens in de zoveel tijd een fotoblog verschijnen op mijn blogsite. Bij deze mijn eerste fotoblog met het thema: bellenblazen.



"Ik kan het mama!" roept ze vol trots als ze bellen heeft geblazen.

Geconcentreerd tuit ze haar lipjes en blaast dan zo hard mogelijk!

Wat een pret!

Categories: ,

2 opmerkingen:

  1. mooie foto's allemaal.. ze is echt zo trots elke keer als die bellen eruit komen!! zo cute

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa echt heel cute. Kan wel foto's blijven maken op zulke momenten!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!