dinsdag 10 april 2012

Net zoals mijn ouders, zijn Hayley en ik echte knutselfreaks. Hayley is gek op stickers plakken en verfen. Vandaag wilde ik dan ook een echt knutselwerkje met haar gaan maken voor in de tuin; zelf versierde bloempotjes.

We hebben in de ochtend alle benodigde spulletjes gehaald in de stad en zijn thuis meteen aan de slag gegaan om de bloempotjes te versieren.
Als eerste heb ik alle spullen klaargelegd en daarna zijn we begonnen met de potjes te verfen. Ik had nog roze en paarse verf thuis liggen dus dat hebben we gebruikt. Maar het leukste is natuurlijk om meerdere kleuren te gebruiken!





Toen we alle potjes hadden geverfd en deze waren opgedroogd kon Hayley aan de slag met stickers plakken. Hier en daar kreeg ze wat hulp van mij.



Toen alle potjes helemaal vol waren bestickerd, heb ik ze gevuld met plantjes. Als laatste hebben we vlindertjes langs de bloemen gestoken, zodat het een gezellig kleurrijk werkje werd.

De bloempotjes hebben we buiten in de tuin gezet. Het is zulk somber weer momenteel. Maar met deze kleurrijke bloempotjes, ziet het er buiten een stuk zonniger uit! Hayley is net als ik, erg tevreden met het resultaat.

Wat heb je allemaal nodig om dit te maken?:
- Bloempotjes (groot of klein)
- Verf
- Stickers of andere versiersels
- Lijm
- Bloemen
- Sjablonen
- Kwasten
Tip: Kijk eens bij de action!



Liefs Elise
Categories: , , ,

3 opmerkingen:

  1. leukkk!! goed weer om lekker te knutselen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee met vlindertjes deze komen ook bij de action weg?

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!