maandag 8 mei 2017

Gisteren gingen we weer een middag naar één van onze favoriete familiepretparken: de Julianatoren. Het weer zat ook nog eens goed mee, dus het zou weer een topmiddag worden. In alle vroegte vertrokken we richting Apeldoorn.

In het park aangekomen zagen meneer Kaasgaaf en mevrouw Suikerspin alweer rondlopen en in attracties gaan. Dat vind ik echt één van de leukste dingen van de Julianatoren; de shows en het entertainment dat de hele dag doorgaat. En dat 2 vaste figuren de hele dag te vinden zijn in het park. Dat maakt het voor de kinderen een hele beleving en zijn de figuren ook 'echt' en niet alleen maar van tv.

Bij de shows overdag kunnen de kinderen vooral leuk meedansen. Zo was er om 13:00 uur de Safari Show van Jul en samen met een vriendin nam hij je mee naar de jungle en gingen ze op zoek naar wilde dieren.


Na de show zijn we wat gaan lunchen in het restaurant en daarna hebben we nog 2 uurtjes attracties gedaan. Hayden gaat het allerliefste in de achtbaan en Hayley vindt de paardjes het allerleukste. Ikzelf ga bijna nergens in. Of ik ga mee of sta langs de zijlijn te kijken hoe leuk ze het hebben. En daar geniet ik dan weer van.


De show: Het Goud van het Wilde Westen

We kwamen deze keer ook speciaal naar de Julianatoren om de nieuwe show te bekijken: Het Goud van het Wilde Westen met Jul & Julia, meneer Kaasgaaf en mevrouw Suikerspin. De show was te zien om 15:00 uur en om 16:00 uur in het Jul&Julia Theater.

Tijdens de show wordt er volop gedanst en gezongen. Ook vinden Jul & Julia, meneer Kaasgaaf en mevrouw Suikerspin het goud dat de boeven gestolen hadden. Natuurlijk met de hulp van alle kinderen uit de zaal. De kinderen zaten weer met open mond te kijken naar de swingende Jul en Julia. Het was echt een hele leuke show en de kinderen vonden het super spannend, maar zodra er gedanst werd stonden ze lekker mee te dansen. Zo Leuk!

Ben je benieuwd naar de show? Bekijk dan de video van Broer en Zus TV:


Win actie: Win 2 toegangskaarten voor de Julianatoren

Wil je ook een dagje genieten, spelen en de vele shows zien in de Julianatoren? Doe dan mee met deze win actie! Ik mag onder jullie namelijk 2 toegangskaarten verloten van dit toffe familiepretpark!

Wat moet je doen om kans te maken op de 2 toegangskaarten?

* Abonneer je op Broer en Zus TV
* Like mijn Facebookpagina (hier wordt de winnaar bekend gemaakt)
* En laat onder dit bericht of op Facebook weten waarom en voor wie jij deze kaarten graag wilt winnen!!

Deze win actie duurt tot woensdag 17 mei. Op donderdag 18 mei maak ik de winnaar bekend op mijn Facebookpagina. Succes allemaal!
 
 

18 opmerkingen:

  1. Leuke winactie!! Ik zou lekker met mijn gezin willen (en dus 2 kaartjes erbij kopen :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee voor mijn 2 dochters! We zijn vorig jaar een dagje geweest en ze vonden het er super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw. Wat een leuke winactie. Rosalynn vind het jul & julia super leuk! Zou dan een leuk moeder/dochter dagje worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mijn kleindochters gaan compleet uit hun plaat als de naam van oma hier als winnaar staat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kids kijken hier regelmatig broer & zus via youtube op de tv, helemaal gezellig!!! ;) Mn dochter wil nog graag een keer naar Julianatoren, ik denk de laatste keer voordat we aan de 'stoerdere' parken moeten hihi.. Zal fantastisch zijn de kaartjes te mogen winnen voor de kids & een soort 'afscheidsdagje julianatoren te doen haha'. Helemaal superleuk & lief dat je dit mag organiseren voor de lezers van je blog
    Ik volg je op Bloglovin, twitter & facebook en natuurlijk... youtube!!
    Groetje van Ilsiee/wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf ons meisje is vrijdag jarig maar door omstandigheden vieren we het pas over twee weken.zo kunnen we toch voor haar verjaaardag een leuk dagje met ons gezinnetje beleven

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag weer mee om dit te winnen. Ik denk dat mijn kinderen dit ook erg leuk zullen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk! wij zijn volgens mij 3 jaar geleden voor het eerst en laatst geweest (is een stukje rijden vanuit ons). maar wat hebben ze het leuk gehad. ikzelf moest even wennen omdat het 'klein' voelt (het park op zich), maar dat wende heel snel juist omdat het daardoor zo overzichtelijk is! en genoeg attracties, juist voor de leeftijden van onze kids: 4 en 6 jaar! ik volg via youtube en fb. liefs melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De broer en zus hier in huis, zouden het te gek vinden als ze 2 kaarten voor Julianatoren zouden ontvangen. In de zomervakantie verblijven we een paar dagen in de buurt van Apeldoorn en het zou geweldig zijn om dan een dag te genieten met de kinderen bij Julianatoren. Die shows vinden ze vast spannend, en natuurlijk willen ze Jul & Julia ook graag eens in het echt bewonderen. En ook leuk, volgens mij kunnen we nu met beide kinderen in de achtbaan, daar zijn ze nu groot genoeg voor! groetjes, Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn zoontje heeft hier nu een mooie leeftijd voor, zou erg leuk zijn om binnenkort eens heen te gaan! Kaartjes winnen zou nog mooier zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zeg!! Ik waag een poging en win graag de kaartjes voor onze dochters Jackie & Jill. Afgelopen jaar hebben wij, maar ook zij het druk gehad. We zijn twee keer verhuist, druk verbouwt (nog niet helemaal klaar) en af en toe denk ik wel, zijn we soms niet te druk met andere dingen? Met deze kaartjes even een dagje uit met het gezin en zal de eerste keer Julianatoren zijn voor de meiden !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anneliese de Waal12 mei 2017 om 20:16

    Erg leuk, ik doe graag mee voor mijn zoontje en dochtertje, zullen ze erg leuk vinden !!....Groetjes van,
    Anneliese de Waal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk hoor, ik doe graag mee voor mijn zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn zoontje is bijna jarig.. Een dagje julianatoren zou een leuke verrassing zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf voor ons gezinnetje ons meisje is 8 geworden maar we hebbe niet nog jiet gevierd zo kan ze haar feestje in julianatoren vieren met ons

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Onze dame wordt over drie weken zeven jaar en heeft nog niet zoveel pretpark-ervaring. Ik denk dat Julianatoren een heel leuk begin zal zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe gaaf is dat! Een dagje op het park van Jul en Julia! Ik doe graag mee
    Okt deze leuke actie! Een geweldige dagje uit tijdens een van de studiedagen van school!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou heel graag een dagje uit willen met m'n zoontje, en weet zeker dat hij hier superblij van wordt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!