woensdag 15 februari 2017


Afgelopen weekend gingen we op vakantie naar Center Parcs de Huttenheugte in Dalen. Ik werk al 2 jaar bij Albron Center Parcs. En omdat ik 8 dagen verlof heb genomen in het laagseizoen, mocht ik een weekendje of midweekje weg kiezen bij park naar keuze. Wij kozen voor de Huttenheugte, omdat Plopsa Indoor ernaast zit en ik een aantal hele leuke collega's heb op dit park.

Die vrijdag haalden we Hayley op van school en reden we meteen door naar het vakantiepark. Het zou een echt winters weekendje weg worden vanwege alle sneeuwval. Ondanks de kou had dat zeker z'n charmes. We moesten ongeveer 2 uur rijden. En eenmaal aangekomen ging de incheck mega snel en voordat we het wisten zaten we al met al onze spullen in het huisje.

Wij hadden een premium cottage en het was echt een mooi huisje. De kinderen hadden samen een slaapkamer, de badkamer was best luxe en de keuken was met name voorzien van een vaatwasser. Daarnaast was er een kleine zitkamer met tv en ook op onze slaapkamer hing een tv. Het huisje was dus ook nog een prima plek om even bij te komen en te koken. En met de openhaard konden we een perfect winters sfeertje creëren.

Eenmaal uitgepakt was het tijd om lekker wat te gaan eten. We gingen bij het Italiaanse restaurant eten op het park. Ik werk op mijn park in hetzelfde restaurant als floormanager dus het was leuk om even een kijkje te nemen bij mijn collega's. We werden hartelijk ontvangen en we hebben super lekker gegeten. De kinderen mochten zelfs hun eigen pizza's maken in de keuken.


Na het eten hebben we een rondje gelopen in de Dôme. Die is echt heel mooi. Er zijn verschillende restaurants en winkels. In het midden zitten 2 papagaaien. Dat vonden de kinderen helemaal geweldig. Ook was er een doorgang naar de Action Factory, een grote activiteitenhal. Wij gingen met z'n vieren een uurtje bowlen. En Hayden bleek er verrassend goed in.

Wil je een uitgebreid verslag zien van onze eerste dag bij Center Parcs de Huttenheugte? We maakten voor Broer en Zus TV ook een video. Je kunt hem hier bekijken:

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!