zondag 15 januari 2017


Ik vind het heel leuk om de kinderen eens in de zoveel tijd te verrassen met speelgoed. De ene keer krijgen ze speelgoed met de feestdagen, de andere keer is het een beloning (bijvoorbeeld voor Hayden toen hij zindelijk werd) en soms krijgen ze gewoon zomaar iets. Hayden had ik een tijdje terug verrast met een lading Playmobil dat ik had gekocht via marktplaats en nu was Hayley dus aan de beurt.

Hayley heeft al een flinke verzameling speelgoed. Zo spaart ze Littlest Petshop en Lego Friends en Lego Elves. Maar er was 1 ding dat ze nog niet had; een poppenhuis. Ik wilde er al lang een voor haar kopen, maar het kwam er niet van. Voor haar zevende verjaardag twijfelde ik tussen een iPad en een poppenhuis. Uiteindelijk werd het toch die iPad. En ja dat poppenhuis wilde ik toch ook wel graag voor haar kopen.

Een paar dagen geleden bestelde ik het poppenhuis voor haar. Het poppenhuis is van het merk Kidcraft en is geschikt voor poppen tot maximaal 30 cm. Ik bestelde hem bij de webwinkel Emob.
Naast dit geweldig poppenhuis, vind je er nog veel meer verschillende leuke producten voor kinderen, zoals buitenspellen, gave vloerkleden en muurstickers.


Toen heb poppenhuis werd bezorgd (meteen de volgende dag), heb ik hem samen met Hayden in elkaar gezet. En in de middag heb ik Hayley verrast.

Niets vermoedend haalde ik haar op uit school. "Mama zullen we iets leuks doen thuis?" "Komt wel goed schat," zei ik maar. Ik had zo'n zin om haar te verrassen.
Ze was super blij natuurlijk. Het poppenhuis is niet alleen mooi en kleurrijk, maar ook nog eens super groot, namelijk 111 cm hoog. Die middag heeft ze meteen uren lang gespeeld en het hele huis ingericht met Littlest Petshop spulletjes, meubeltjes en poppetjes.

Het poppenhuis is gemaakt van hout. En het is een bouwpakket dat er makkelijk is elkaar is te schroeven. Alle delen van het huis hebben een nummer en de bijbehorende schroeven hebben ook een nummer. In ongeveer 6 stappen wordt beschreven hoe je het huis in elkaar zet. Ik ben denk ik in mijn eentje een halfuurtje bezig geweest.

De afwerking en de details zijn erg leuk en ook mooi. De afbeeldingen/achtergronden zijn getekend met een diepte effect, dus de kamer lijkt door de afbeelding iets groter of er lijkt een extra kamer bij te zitten. Het is ook een poppenhuis van hele goede kwaliteit. Ik weet zeker dat ze hier jarenlang plezier van gaat hebben. Ze zit de afgelopen dagen opeens heel veel op haar kamer in ieder geval.




En voor de oplettende kijker, de kast staat inderdaad op z'n kop op de foto. Dat is inmiddels aangepast :)

We maakten voor Broer en Zus TV ook een video over dit poppenhuis:

2 opmerkingen:

  1. Dat is echt wel een heel mooi poppenhuis!
    Fantastische keuze!
    En wat heeft ze dat leuk ingericht met haar little petshop past perfect!
    Nog veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!