vrijdag 7 oktober 2016

© Disney/© Disney/Pixar

Begint het al een beetje te kriebelen als je denkt aan kerst? Hier wel hoor! Want (bijna) kerst betekend voor ons Disney On Ice! Ook dit jaar bezoeken wij namelijk de onvergetelijke show om dat heerlijke Disney gevoel te ervaren. Dit jaar bezoeken we Disney On Ice alweer voor de derde keer. Hier lees je ons eerste verslag en hier ons tweede. Beide jaren hebben we een fantastische show meegemaakt. En Hayden gaat dit jaar voor het eerst mee. Hij gaat het geweldig vinden!

© Disney/© Disney/Pixar
DISNEY ON ICE viert 100 YEARS OF MAGIC

Ben jij klaar voor Disney On Ice viert 100 Years of Magic, de spectaculaire familieshow in de kerstvakantie? Laat je betoveren door meer dan 50 geliefde Disney figuren zoals Mickey Mouse, Minnie Mouse, Donald Duck, Goofy en Disney prinsessen zoals Assepoester, Rapunzel, AriĆ«l, Sneeuwwitje en Tiana. Beleef de magie van Disney’s Frozen, de Academy Award ® winnende en meest succesvolle animatiefilm allertijden. Ga mee met Anna als ze samen met de hilarische sneeuwpop Olaf en de ruige bergbewoner Kristoff een legendarisch avontuur onderneemt om haar zus Elsa te vinden wiens ijskrachten het koninkrijk Arendelle gevangen houden in een eeuwige winter. Zing mee met meer dan 30 bekende liedjes als “Laat Het Los”, “Ik Ben Jouw Beste Vriend” en “Hakuna Matata”. Spannende momenten uit Disney•Pixar’s Toy Story, Finding Nemo, Disney’s The Lion King, Belle en het Beest, Aladdin zorgen voor onvergetelijke herinneringen voor de hele familie.
 
21-26 december 2016 – Jaarbeurs Utrecht
28 -31 december 2016 – RAI Amsterdam
Kijk voor meer informatie op www.disneyonice.nl 
 
WIN ACTIE

Ik mag onder jullie 4 kaarten verloten voor de show op 24 december 2016 om 19:00 uur in de Jaarbeurs in Utrecht. Hoe gaaf is dat?!

Wat moet je doen om kans te maken op deze 4 kaarten?

- Abonneer je op het kanaal van Hayley en Hayden op YouTube; Broer en Zus TV
- Like mijn Facebookpagina;  Elise's Blog (hier wordt de winnaar bekend gemaakt)
- Laat onder dit bericht of onder het bericht op mijn Facebookpagina een reactie achter dat je aan de 2 bovenste voorwaarden hebt voldaan en voor je wie je graag deze 4 kaarten zou willen winnen.

Deze win actie is gesloten. De winnares is bekend.
 
© Disney/© Disney/Pixar





Categories:

13 opmerkingen:

  1. Wauw wat een kans...magisch ....prinsessen ...schaatsen ...betovering ...verwondering beleving...glunderend kopje.... Ik zou graag met mijn dochter , schoonzus en nichtje dit magische avontuur beleven.... Na een druk en hectisch jaar vol verandering ... Op naar een mooi en nieuw jaar met voor altijd in onze herinnering deze pracht avond!! Ik doe graag mee!! Mijn dochter zal niet weten waar ze moet kijken!!! Dromen komen uit!! En ik, ik kan niet wachten op een nachtje zweven door de lucht met Peter Pan en Tinkelbell.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig dat jullie deze prijs weggeven,
    Zodat de winnaar een fantastische dag kan beleven.
    Wij willen graag van de winterse sfeer gaan genieten,
    Van al onze Disney vrienden die over ’t ijs gaan “schieten”.
    Ze beleven vast geweldige avonturen,
    Die van ons wel eeuwig mogen duren.
    Aladdin, Olaf en misschien zelfs Winnie de Poeh,
    Ze schaatsen wat af en worden nooit moe.
    Ze zwieren over het ijs; zie ze eens glijden,
    Ze draaien rondjes, maar vallen…dat moeten ze maar vermijden.
    Straks vallen ze op de grond,
    Dan hebben ze nog een zere kont ;)
    Belle en het beest, en Donald Duck,
    Hopelijk mogen wij gaan genieten en hebben we geluk.
    Wij zijn nog nooit bij zo’n spektakel geweest,
    Het is vast ’n fantastisch winterfeest.
    Laat het winterfeest maar beginnen,
    Hopelijk mogen wij, papa, mama, Robin (7) en Bas (5) deze kaartjes winnen…. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super leuk, hier wil ik al heel lang erg graag naar toe met mijn jongens en vriend. Kan wel ontzettend veel uitleggen en vertellen over mijn leventje nu, maar iedereen verdiend zo een leuk uitje en ieder huisje heeft zo zijn probleempjes. Succes iedereen!! Ik heb aan alles voldaan hihi nu duimpjes draaien!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou aan de voorwaarde voldoe ik. Ik volgde je al op Facebook, vandaar dat ik deze super leuke actie zag! We keken wel al de filmpjes, maar was nog geen abonnee, maar nu wel!
    Ik zou graag met mijn meiden Melten en Asena er naar toe willen! Ze zijn gek op dans en muziek shows!en het vierde kaartje, daar kunnen we oma gelukkig mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee voor mijn gezin! Mijn jongste is net zo oud als Hayden en die zou het fantastisch vinden. De oudste van 11 ook want zij is er ook nog nooit geweest. Helaas is het nog altijd veel te prijzig voor ons om zelf te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pauline van de Pol7 oktober 2016 om 18:04

    Wauw! Dit is een droomprijs! Lijkt me geweldig om te winnen en met de kinderen naartoe te gaan! Ik voldoe aan de voorwaarden, hopelijk ook aan de nodige dosis geluk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Disney on Ice is een DROOM voor jong en oud;
    Ieder jaar wordt er op het ijs een feestje gebouwd!

    Van Mickey en Minnie, tot Elsa, Anna en Ariel;
    Mijn dochters zouden hun ogen uitkijken, zeker wel!

    Ik gun het hen zo graag om deze show vol magie te mogen meemaken;
    Het gebeurd bijna dagelijks dat ze van ‘Let it go’ en ‘Dat is mijn wens’ in vervoering raken!

    Ook worden er vaak diverse rollenspellen met vriendinnetjes gedaan;
    Steeds weer andere Disney-outfits gaan daarbij uit en aan;

    Ik ga dan ook hard duimen voor een beetje geluk;
    Dan kan voor ons Kerstavond niet meer stuk!!


    PS: geabonneerd op het youtube-kanaal en geliked en gedeeld op FB!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaaaaaa wat gaaf! Ik heb aan beide voorwaarden voldaan en ik ga heel hard duimen dat ik deze kaarten mag winnen voor onze kids. Enorme Disneyfans, wat zouden ze genieten.
    Een beetje de 'JA' dagen in het klein ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mijn kleindochters gaan compleet uit hun plaat als de naam van oma hier als winnaar staat

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn persoontje heeft voldaan aan de voorwaarden, en zou graag haar lootje in de virtuele hoge hoed gooien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik volg je overal. Graag zou ik samen met mijn gezin nog even lekker voor de kerstdrukte er even samen tussenuit! De Disney Show on Ice is een leuk uitje voor iedereen, groot en klein!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super actie!!! Vanaf nu ga ik je volgen op alle kanalen. Als ik niet win, kan ik in ieder geval genieten van jouw blogs! Duimen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een leuke vlog hebben jouw kids! Onze zoon heeft er al met veel plezier naar gekeken! Vooral de Halloween vlog viel in de smaak! Heb ook meteen je blog op FB geliked! Om in de Vlog style te blijven. Aangezien ons zoontje nog niet kan internetten: hebben wij een filmpje gemaakt waarom hij graag naar Disney on Ice wil: https://youtu.be/JP5RJYvtHIA. Succes en tot een nieuwe vlog :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!