zondag 17 juli 2016


Hayley is inmiddels hartstikke fanatiek geworden met het maken van video's. Jullie zagen al haar roomtour voorbij komen kort geleden en dat vond ze zo leuk om te doen. Ik heb op YouTube een kanaal voor haar aangemaakt en nu mag ze dus regelmatig video's posten. En ook heb ik een camera aangeschaft waar ik mee kan filmen en die ook nog prima kwaliteit foto's kan maken. Nu de zomervakantie is begonnen, hebben we dus genoeg tijd om filmpjes op te nemen. Hartstikke leuk!

Vandaag hebben we weer een video opgenomen. Hayley en Hayden deden samen de Bean Boozled Challenge. Een spel met lekkere en vieze jelly beans die te koop is in de snoepwinkel. Ik kocht het spel voor €7,- bij de Jamin.

In het doosje zit een draaischijf en op de schijf staan verschillende kleuren jelly beans. Je moet het pijltje een rondje laten draaien en die kiest de kleur jelly bean die je moet opeten. De jelly bean kan een hele lekkere smaak hebben of juist een hele vieze! Zo smaakt de gele jelly bean naar popcorn of naar kots. Jakkes!

De kinderen durfden de uitdaging uit te gaan en we maakten er een video van. Hieronder zie je de video van de Bean Boozled Challenge met Hayley en Hayden.


De kinderen vonden het een heel leuk spel om te doen. Vooral Hayden, hij dacht alleen maar aan het snoepen. Hij pikte ook vaak de lekkere snoepjes eruit, had hij even geluk! Ik heb ook een paar snoepjes geproefd en helaas smaakte de mijne onder andere naar kots. Heel vies. Maar we hebben wel gelachen. Bean Boozled is een leuk spelletje voor jong en oud. Durf jij de uitdaging aan?


0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!