zondag 10 juli 2016

Na een Room Tour van Hayden hoort er natuurlijk ook een room tour van Hayley. Alleen is deze net even wat anders dan die van Hayden, want Hayley ging niet akkoord met een aantal leuke foto's. Zij wilde graag een video opnemen.

Hayley vindt het leuk, maar stiekem ook een beetje spannend om voor de camera te staan. Daarnaast kijkt ze ook graag filmpjes op YouTube van gezinnen uit Amerika die vloggen; zoals Family Funpack. Daar heeft ze voornamelijk de inspiratie vandaan gehaald om te gaan 'vloggen'.

Deze week mocht ze van mij een filmpje opnemen. Daarna zijn we samen gaan editen. Dat was nogal wat, want ik ben best een kneus als ik dat soort dingen voor het eerst moet doen. Maar oefening baart kunst, we hebben iets kunnen creƫren en ook hebben we samen heel veel lol gehad in het maken van het filmpje. De kwaliteit is niet echt super, omdat ik heb gefilmd met mijn fotocamera.
Misschien is het eenmalig, misschien komt er een vervolg filmpje online. Als die er komt, hebben we wel een betere camera nodig.

Hoe dan ook, Hayley is heel trots!

 
Het editen heeft nog wat meer aandacht nodig. Maar als iemand een goed programma weet dan hoor ik het graag!
 
Ga je liever voor de kortere versie van de room tour? Hier heb ik nog een aantal foto's van de kamer van Hayley. Hayley slaapt al een aantal jaar op zolder en daar hebben we een heerlijke plek voor haar gemaakt.
 




3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk filmpje! Je hebt hem ook leuk bewerkt hoor. Wat mij betreft meer filmapjes haha. En oooh wat heeft ze veel speelgoed!

    Liefs Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Naomi dank je wel voor je lieve reactie. Ze gaat inderdaad meer filmpjes maken. Ze heeft nu een eigen kanaal op YouTube :) groetjes

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!