dinsdag 19 april 2016


Afgelopen zondag vierden we het feestje van Hayden. Voor zijn beleving was hij dus toen pas jarig. Snapt hij toch nog niet ;). We moesten de traditie alleen even doorbreken op zijn feestje. Normaal gebeurd het uitpakken van cadeaus in de pyjama, maar aangezien ze de nacht bij mijn ouders hebben geslapen vanwege ons werk kon dat niet doorgaan. Maar goed uiteindelijk ben ik de enige die daar waarde aan hecht, voor Hayden draait het daar natuurlijk niet om. Hij wilde gewoon gave cadeaus.

En die kreeg hij hoor! Ik heb wel even goed moeten zoeken en nadenken. Want wat geef je een jongen van 3 nou cadeau?

Ik vond van Little Tikes een hele gave grote auto. Het is een transporter. Ik denk dat dit cadeau wel zijn favoriet is. Want het is een grote auto met nog 2 auto's erin. En hij kan er zelf op zitten. En ik vind hem ook geslaagd. Want mijn ervaring met dit merk is, is dat het nogal hufterproef is. Het is grof en moeilijk kapot te krijgen. Ook kan hij er binnen en buiten mee spelen.

Ook zocht ik een cadeau waar hij een beetje met zijn fijne motoriek aan het werk kan. Ik dacht aan een werkbank en ik vond verschillende leuke van 'Bosch'. Hayden wist bij het uitpakken meteen wat het was: "Gereedschap!" Ik verbaasde me dat hij het woord kende, hij zal het wel geleerd hebben van Blaze en de Monsterwielen :).

Verder kreeg hij nog het Poolgebied van Duplo, een puzzel van Cars en ook had hij al het brandweerbed gekregen. Aan mijn familie had ik een grotere fiets voor hem gevraagd en die kreeg hij ook. Zo kan hij dit voorjaar lekker leren fietsen.

Verder hadden we zondag een klein en gezellig feestje. De kinderen sprongen tussen de buien door op het springkussen en speelden binnen met het nieuwe speelgoed. Ook werd er natuurlijk taart gegeten. Hayden vond het prachtig toen we voor hem zongen en dat hij de kaarsjes mocht uitblazen op de taart.


Nog een jaartje en dan mag hij naar school! Hij is al ingeschreven, dus dat is al geregeld. Nu maar een jaar heel veel spelen en genieten van het feit dat hij nog thuis is.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!