zondag 15 november 2015

Disney films, wij zijn er dol op! En een tijdje geleden gingen we met z'n vieren naar de bioscoop. Voor Hayden was dat de allereerste keer. En hij vond het geweldig. De film die we toen keken was BinnensteBuiten. Een hele leuke en leerzame film voor jong en oud!

Over de film:

Opgroeien gaat niet zonder vallen en opstaan, en dat geldt ook voor Riley.
Wanneer haar vader een nieuwe baan krijgt in San Francisco, moet ze haar leventje in het Midden-Westen van Amerika achter zich laten. Riley laat zich, net als iedereen, leiden door haar emoties: Plezier, Angst, Woede, Afkeer en Verdriet.
 
De emoties wonen in het Hoofdkwartier, de commandoruimte in Riley’s hoofd, waar ze haar van advies voorzien bij de dagelijkse dingen. Riley en haar emoties hebben moeite om zich aan te passen aan het nieuwe leven in San Francisco, wat leidt tot opschudding in het Hoofdkwartier.
Hoewel Plezier, Riley's belangrijkste emotie, haar best doet om alles positief te houden,
ruziƫn de emoties over hoe ze het beste kunnen omgaan met een nieuwe stad, een nieuw huis en een nieuwe school.

Hayley is helemaal weg van de film. Vooral de emotie Afkeer vindt ze geweldig. Maar daarnaast is de film ook heel leerzaam. Eigenlijk wordt op een fictieve manier de werking van de hersenen uitgelegd, wat ik een briljant idee vind van Disney. De film heeft dus als ondergrond een hele leerzame gedachte. Maar ook is er een flinke dosis humor in de film verwerkt.
 
Win actie:  
 
Ben je ook benieuwd naar de film? Binnenstebuiten is vanaf 18 november verkrijgbaar op DVD/Blu-ray/3D Blu-ray, maar je kunt de DVD nu ook winnen via mijn blog.
 
Wat moet je daarvoor doen?
 
* Like mijn Facebookpagina
* Laat hieronder of op in het bericht op mijn Facebookpagina een bericht achter voor wie je de DVD graag zou willen winnen.
 
Mee doen kan tot en met 19 november. 20 November neem ik contact op met de winnaar via Facebook.
Deze win actie is mogelijk gemaakt door Disney Nederland.
 
Categories:

6 opmerkingen:

  1. Lisette Oldenhuizing15 november 2015 om 10:26

    Dit vind ik een super winactie!
    Was graag met mijn zoontje naar de bios geweest voor deze film, maar net daarvoor is de buis hier dichtgegaan...
    Mijn zoontje heeft een vorm van autisme/add en is veelal in de war met emoties. Het lijkt me voor hem een leerzame film.
    Dus bij deze doe ik graag mee voor mijn 6 jarige zoontje Sven....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk voor mijn tweelingdochters Sterre en Nikki! Ze wilde al graag naar de bioscoop om deze film te zien, hopelijk nu wel op DVD.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik doe graag mee. Ik zou hem willen voor mijn dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee voor mijn 3 kleinkinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik denk al steeds: dat is een goeie film voor mijn jongens. Ze gaan hem ook vast ooit zien, en als we hem winnen ineens al heel snel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou een super cadeau zijn voor Ashley ze is volgende week jarig

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!