zondag 25 oktober 2015


Hij is denk ik wel de meest geliefde en beroemde sneeuwpop die er bestaat: Olaf van de film Frozen. In bijna elk huishouden met kinderen is de Frozen gekte losgebarsten. Hier ook. En we verheugen ons dan ook zeker op de voorstelling van Disney On Ice die we in december gaan bezoeken. Ik mocht al eerder 4 kaarten weggeven voor de show en intussen heb ik iemand heel gelukkig gemaakt met die kaarten. Maar in het teken van Disney On Ice, heb ik nog een hele leuke en vooral knuffelachtige win actie voor jullie.



Hou jij net als Olaf van knuffelen? Doe dan snel mee en maak kans op een exclusieve Disney On Ice Olaf knuffel! ” 

Vier samen met je favoriete personages een kwart eeuw van de meest onvergetelijke Disney verhalen. Ga mee met Mickey Mouse, Minnie Mouse, Donald, Goofy en Katrien op reis naar de tijdloze werelden van Disney’s The Lion King, De Kleine Zeemeermin, Peter Pan en
 Disney’s Frozen, de Academy Award ® winnende en meest succesvolle animatiefilm allertijden.  Vrolijke muziek, geliefde personages en onvergetelijke momenten zorgen ervoor dat Disney On Ice presents Silver Anniversary Celebration een ervaring wordt die jij en je familie nooit zullen vergeten.

 
Win actie

Zou jij ook zo'n knuffel willen winnen voor je kleintje? Doe dan mee met mijn win actie!
Wat moet daarvoor doen?

* Laat hieronder of op het bericht op mijn Facebookpagina een bericht achter voor wie je deze knuffel graag zou willen winnen.
* Like mijn Facebookpagina.

Mee doen kan tot 31 oktober. Op 1 november neem ik contact op met de winnaar. Succes!
Deze win actie is gesloten. De winnaar is bekend. 
Categories:

10 opmerkingen:

  1. Super leuk wil hem graag winnen voor me dochter jelissa
    Zou super zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olaf is zo grappig! Ik zou hem graag winnen voor Caileigh die helemaal weg van hem is. Deze week worden haar amandelen geknipt, dus ze kan wel wat verwennerij gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt mij fantastisch om deze waanzinnig leuke Olaf knuffel voor mijn dochtertje Evi te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat leuk! Deze zou ik wel graag winnen voor mijn jongste zoon Daan, die is gek op alle knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke actie! Ik heb 3 kleinkinderen die ik er een plezier mee kan doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Claudia van Heck25 oktober 2015 om 20:42

    Wat SUPER leuk :-) !! Onze kinderen zijn grote Olaf-fans, vooral onze lieve Daniek van 4 - wat zou ze dolgraag elke dag met hem knuffelen! Zeker te weten dat hij bij haar in bed mag slapen én overal mee naartoe zou mogen... Dus ik ga héél hard voor haar duimen hoor, wat zou ze hier waanzinnig blij mee zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat zou super zijn Elise ,voor Ashley zou het verdriet van haar lievelings knuffel die ze gisteren is kwijt geraakt een beetje minder maken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat zou super zijn elise . Voor ashley zou het verdriet wat minder maken om haar lievelings knuffel die ze gisteren is kwijt geraakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor mijn zonnetje in huis mijn zoontje Melvin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik houd van Olaf. Ik doe mee voor mijn dochter van 2.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!