maandag 21 september 2015


Hayden ligt sinds juli in het oude peuterbedje van Hayley. En dat gaat hartstikke goed. Prinsheerlijk slaapt hij elke nacht in zijn 'grote' bed. Het ledikantje heeft tot afgelopen zondag nog in het kamertje ernaast gestaan. Wie weet moest ik het de eerste periode nog gebruiken, maar nee. Zondag hebben we het baby bed uit elkaar gehaald en gebracht naar zolder.

Hayley heeft sinds juli ook een nieuw bed. Dat bed is een stuk groter en hopelijk kan ze daar nog vele jaren mee doen. En bij nieuwe bedden, hoort eigenlijk ook nieuw beddengoed. En wat is er nou heerlijker om met de start van het koude seizoen, lekkere frisse bedden te hebben met nieuwe overtrekken? Dan moeten je kinderen toch elke avond met plezier gaan slapen? ;)

In de stad kocht ik voor Hayley een seizoensdekbed en via Boxsprings.nl bestelde ik nieuwe dekbedovertrekken voor beide kinderen. Voor Hayley vond ik een roze dekbedovertrek met een schattige chihuahua erop. Ze zocht hem zelf uit via de site. Hayley is namelijk gek op roze en hondjes, dus dit overtrek past helemaal bij haar en haar kamertje. 

Voor Hayden vond ik een hele gave. En voor hem was het een verrassing uiteraard. Hij is dol op auto's maar ook op vliegtuigen. Wij wonen op een plek waar heel veel vliegtuigen overheen vliegen. De ene keer lager dan de andere keer. En Hayden vindt dat echt te gek. Als hij buiten aan het spelen is in de tuin, bevriest hij altijd even om een vliegtuig te bekijken dat over ons heen vliegt.

En dus kreeg Hayden een nieuw dekbedovertrek met daarop een vliegtuig afgebeeld. Gaaf he? Daar wordt toch bijna elk klein jongetje blij van?



De prints van beide overtrekken zijn heel scherp gedrukt en zijn allebei een echte eyecatcher in de slaapkamer. Wil je even een andere print? Dan kun je de dekbedden gewoon een keertje omdraaien.
De overtrekken zijn gemaakt van 100% katoen en ook nog eens strijkvrij (yes mama's), wat ook wel ideaal is met een overtrek met een print erop. Zo heb je meteen het gewenste effect zodra het bed is opgemaakt.

Wil je ook zo'n gaaf dekbedovertrek scoren voor je kindje? Of kijken voor jezelf. Neem dan eens een kijkje op de site van Boxsprings.nl

Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met Boxsprings.nl
Categories:

3 opmerkingen:

  1. Die met dat vliegtuig vind ik inderdaad ook erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooh die zijn echt te gek! Super stoer, lijkt wel 3D! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker net 3D. Ik ga eens kijken voor die met het vliegtuig. Hoe duur is dat overtrek?

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!