dinsdag 9 juni 2015


Moederdag is geweest en dat heb ik gevierd met een leuke win actie. Maar nu zijn de papa's aan de beurt. Aankomende 21 juni is het namelijk Vaderdag. Dan krijgen de papa's een ontbijtje op bed en een zelf gemaakt knutselwerkje. En daarna mag hij natuurlijk klusjes doen in huis. Het is tenslotte wel op een zondag he ;).

Ben je nog op zoek naar een origineel cadeau voor paps of je eigen vent? "Vergeet die sokken, geef papa iets bijzonders voor Vaderdag!" bij Albelli hebben ze een aantal leuke opties om papa een persoonlijk cadeau te geven. Hierbij een aantal tips en we eindigen met een hele gave win actie.

Een verjaardagskalender


Als mannen ergens niet goed in zijn, is het de belangrijke dagen onthouden die jij als vrouw zijnde kunt dromen natuurlijk; denk aan je eigen verjaardag of jullie trouwdag. Dan kun je papa blij maken met een leuke gepersonaliseerde verjaardagskalender. Bijvoorbeeld met foto' van jullie kinderen, of al die gekke foto's van hem die je de laatste jaren hebt verzameld. Je kunt het zo gek of leuk maken als je wilt. Er zijn 10 verschillende thema's waar je uit kunt kiezen als achtergrond en de rest kun je zelf invullen via een online programma. Hartstikke leuk en makkelijk en al verkrijgbaar vanaf €14,95.

Een telefoonhoesje

Wie leeft er tegenwoordig nog zonder telefoon? Ook papa vast niet! Via Albelli kun je een telefoonhoesje ontwerpen voor een iPhone of Samsung Galaxy. Zo kun je papa verrassen met een uniek telefoonhoesje voor Vaderdag. Heel makkelijk te ontwerpen en al verkrijgbaar voor €19,95.

Een foto op hout

En wat ik zelf ook een super toffe tip vind is een foto op hout. Via Albelli kun je een foto op hout bestellen vanaf €23,95. De foto's worden afgedrukt op vurenhout, hebben een whitewash voor pure kleuren, keuze in houtafwerking en houtrichting, er zit een gratis ophangsysteem bij en de foto's zijn UV- bestendig dus ze zijn geschikt voor binnen en buiten.


Win actie: win €50,- shoptegoed voor een foto op hout!

Zou jij een hele bijzondere en lieve papa willen blij maken met een foto op hout? Van bijvoorbeeld jullie kindje(s) of een andere leuke afbeelding die heel veel betekend voor die papa. Doe dan mee met deze win actie.

Wat moet je doen om kans te maken?

* Vertel hieronder in een bericht of op mijn Facebookpagina welke papa je graag blij wilt maken met dit kado en waarom!
* Like mijn Facebookpagina: op deze pagina wordt ook de winnaar bekend gemaakt.

Deze win actie is gesloten. De winnaar is bekend.


9 opmerkingen:

  1. Dit wil ik dolgraag winnen voor de lieve papa van mijn dochter, omdat volgens haar, papa een flatgebouw kan optillen. Nou dan verdient hij het toch he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou fantastisch zijn! Van onze zoon hebben we het albelli boek van zijn eerste jaar, mijn man is daar uren mee bezig geweest en vond dat erg leuk. Hopelijk nu een mooi boek van onze dochter. :) gr Maureen Bakker

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi maureen leuk dat je mee doet! Maar deze actie is voor een foto op hout. Groetjes van Elise

      Verwijderen
  3. christy linders10 juni 2015 om 00:45

    Wat een gaaf cadeau voor de papa van mijn jongens (4jaar en 12weken). Hij is supertrots op zijn grote en kleine vriend en voor mij zit hij elke ochtend veel te vroeg beneden met onze jongste, zodat ik na de borstvoeding nog even lekker door kan slapen voor de oudste wakker wordt. Kortom, hij zorgt super voor ons alledrie en wat is nu een mooier cadeau/bedankje op vaderdag dan een gave foto op hout!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Papa van mijn dochtertje en haar broer(uit zijn vorige relatie) hij verdiend het omdat hij een bijzondere vader is. Zijn kinderen staan op nummer 1 en dat heb ik echt gezien de afgelopen jaren,hoe ik hem afgelopen jaren heb zien vechten voor zijn kind ,dat heeft mij geraakt en om niet helemaal in details te gaan treden, ik zou het een heel mooi cadeau voor hem vinden en heel passend.. dat hij een foto van zijn beide kinderen op een mooie plek in huis heeft hangen..broer en zus samen ..

    Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor de papa van mijn kindjes....doordat hij veel werkt, ziet hij zijn kinderen niet veel, nu vooral de oudste op school zit en we niet meer boven de zaak wonen, ziet hij ze veel minder dan eerst, daarom zou zo'n mooie foto op hout voor boven de bank ideaal zijn dan ziet hij ze als hij thuiskomt op foto!

    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zou een heel mooi cadeau zijn voor mijn pa (en zijn vriendin): een foto van alle kinderen en kleinkinderen.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zou een mooi Vaderdag en verjaardagscadeau tegelijk zijn voor mijn vriend! Dit jaar is hij namelijk jarig op vaderdag. Begin augustus verwachten wij ons 2e kindje. Als ik deze actie win dan zou ik een mooie foto van onze kindjes of van ons gezin willen laten afdrukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je foto's op zoveel verschillende dingen kunt plakken zeg! Succes met je winactie.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!