woensdag 4 maart 2015

Ja zoals je vast wel weet zijn wij hier helemaal fan van het speelgoed van Fisher Price! En daarom wil ik weer wat leuk speelgoed aan jullie laten zien. Hierboven zien jullie de stapeldieren van Fisher Price, schattig zijn ze he? Maar ook nog eens hartstikke leuk om mee te spelen.
 
Review:
 
Deze keer koos ik mijn nichtje om als speelgoedprofessional deze lieve dieren te beoordelen. Haar moeder (mijn zus) schreef een kort verslagje:
 
De stapeldieren van Fisher Price zijn super! De krokodil, de olifant en het nijlpaard zien er ontzettend schattig uit. Vooral het bloemetje op de neus van de nijlpaard vind ik heel lief staan. En ook die grote rode oren van de olifant.
 
Maar dat lieve uiterlijk heeft vast ook een functie, want ik merkte al snel dat er verschillende zintuigen worden gestimuleerd tijdens het spelen. Zo hebben de dieren alle drie een andere kleur en als je met ze rammelt, maken ze ook alle drie een ander geluidje. De kleuren die zijn gekozen voor de dieren vind ik zelf ook heel neutraal, zo wordt het speelgoed niet specifiek gedefinieerd als jongens of meiden speelgoed. Dit speelgoed is voor zowel jongens en meiden!
 
Mijn dochter probeert de dieren graag op te stapelen. Dat is niet altijd even makkelijk, want je moet op zoek naar een goede balans, willen de dieren op elkaar blijven staan. Maar dat zorgt zeker voor een goede en leerzame bezigheid!


Win actie

En leuk he zijn ze? Zou je deze stapeldieren nou ook heel graag willen hebben? Heb jij even geluk, want ik mag een setje weggeven!

Wat moet je hiervoor doen?

* Like mijn Facebookpagina
* Laat hieronder of op mijn Facebookpagina een berichtje achter voor wie je deze stapeldieren graag zou willen winnen.

Deze win actie is gesloten, de winnaar is bekend.
Categories: ,

5 opmerkingen:

  1. Ik zou de stapeldieren graag voor mijn dochtertje winnen, waarom? Omdat ze dol is op popjes en stapelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ladygirlmagdalena4 maart 2015 om 13:16

    Ik zou het graag willen winnen voor me dochter ze vindt het leuk om speelgoed op te stapelen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Ik zou ze wel willen winnen voor mijn zoontje Daan die 21 maart 1 jaar wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch een fantastisch merk! Zulke leuke kleuren, daar wordt ieder kind toch vrolijk van? Ik waag graag een kansje voor mijn zoontje. Hij is bijna 7 maanden en gaat steeds vaker proberen te kruipen. Lukt nog voor geen meter, tot frustratie van hemzelf...

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!