dinsdag 31 maart 2015


Iets dat ik nooit had gedacht is dat Hayden een 'pettenkind' zou worden. De meeste kindjes trekken hun hoofddeksel meteen van hun hoofd af. Hayden juist niet. Toen ik voor het eerst een petje bij hem op deed in de winkel om te passen en de pet van zijn  hoofd haalde begon hij heel hard te huilen. De pet mocht absoluut niet af. En zo werd ik verplicht tot het kopen van de pet. Ik hield het daarna ook niet bij 1 pet. Inmiddels heeft Hayden nu een kleine verzameling.

De petjes hangen allemaal in de gang. Ik heb speciaal voor de petten plakhaakjes gekocht en deze op de deur van de meterkast geplakt. Op die manier is er genoeg ruimte voor de petjes en is er genoeg plek voor een verdere uitbreiding van de pettenverzameling. Hayden is er namelijk dol op, maar ik vind de petjes hem ook zo stoer staan! Als het aan mij ligt heeft hij over een aantal jaar een grote verzameling.

Aangezien ik op het moment geen instagram diary's meer plaats, vind je hieronder een aantal foto's van instagram van Hayden met pet. Voor de diary's heb ik op het moment gewoon geen tijd. Ik kan niet een vaste dag in de week bloggen, omdat mijn rooster zo wisselt. Misschien plaats ik binnenkort weer een overzichtje van een week, maar voor nu dus een paar shots van Hayden.






Het staat zo stoer bij hem! Ik wist een jaar geleden nog helemaal niet wat ik nou leuke kleding of een passende style vond voor Hayden. Ik kocht maar gewoon wat. Gelukkig weet ik nu precies wat ik leuk vind. Ik ben helemaal dol op All Stars en kleding met prints en comics. Eerlijk gezegd raak ik niet uitgeshopt voor hem. Dus binnenkort zal ik ook maar eens een shoplog plaatsen ;).
Categories:

6 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Het staat Skyler ook zo leuk maar hij blijft het maar van zijn hoofd af trekken helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn schoenen zijn DE MAX ! Lekker kleurrijk voor de zomer :D
    Ik vind petjes heel stoer staan bij kleutertjes, maar helaas werpt Jules zijn hoofddeksel meteen af. Leuk dat Hayden dat niet doet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het eerlijk gezegd niet mooi en veel te volwassen voor zo'n klein jongetje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind die opmerking wat onbenullig, hij heeft toch geen petje met een wietblaadje ofzo. Een petje is ook zeker voor kindjes, super dat Hayden er zelf zo blij van wordt. Staat erg stoer maar stieken ook erg schattig.

      Verwijderen
    2. Rare opmerking inderdaad. Wat is er volwassen aan een kind met een pet? Het staat Hayden top hoor!

      Verwijderen
  4. Het staat hem goed die pet. Grappig zo'n pettenkind! Mijn jongens droegen een tijdlang een hoed.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!