woensdag 11 februari 2015


Hayley zit nu al meer dan een jaar op school. En elke dag krijgt zij netjes brood, fruit en een ander snackje mee om op te eten in de klas. Ik ben dan stiekem weleens benieuwd hoe dat gaat op school. Hoe ze dan netjes een 'eet smakelijk' liedje zingen en braaf eten. En of Hayley dan ook zo moeilijk doet met eten, net als sommige momenten thuis.

Maar aan de andere kant, kan ik zien aan de inhoud van haar broodtrommel of ze goed heeft gegeten. Sommige dagen krijg ik een compleet volle broodtrommel terug en andere dagen heeft ze goed gegeten. Goed eten vind ik belangrijk en ik heb geen grip op haar eetmomenten op school. Dat is jammer, want ik baal wel als ze thuiskomt met een volle trommel.

In de ochtend maak ik al haar eten klaar voor school. Toen ze net begon op school, lieten de kinderen het eten in hun tas en pakte dat van de gang zodra het tijd was om te eten. Sinds het nieuwe jaar zijn er lades in een kast waar de kinderen hun eten in moeten doen. Dat betekend dat op iedere broodtrommel, stuk fruit of drinkbeker een naam moet staan. De afgelopen maanden ben ik dus elke ochtend haar naam aan het kliederen op de pakjes drinken en andere etenswaren die niet in haar broodtrommel passen. Het is vaak een hoop gerommel met plakband en stukjes papier.

Maar gelukkig is daar MyMepal.com. Ik mocht namelijk 2 leuke producten samenstellen voor Hayley, om die 'knutselmomenten' in de ochtend wat makkelijker te maken voor mezelf. Ik bestelde 2 trommels. 1 Trommel voor haar brood en een wat kleinere trommel voor haar snackmomentje. Zo hoef ik niet meer overal haar naam op te schrijven. En ik hoop uiteraard dat Hayley op deze manier meer plezier zal beleven aan de eetmomenten op school en daardoor altijd goed zal eten in de klas.
 
Over MyMepal:
 
Op de website van MyMepal kun je je eigen lunchbox op drinkbeker samenstellen. Je kunt kiezen uit verschillende producten zoals een speciale beker alleen voor water, een grote lunchbox, een kleine trommel voor snackjes, een pop- up drinkbeker en nog een aantal andere bekers en boxen.
 
En als je dan eenmaal een product hebt gekozen, kun je hem personaliseren zoals jij wilt. Qua kleuren, achtergrond, plaatjes en tekst. Zo zijn er een aantal standaard plaatjes die je kunt gebruiken, maar ook kun je je eigen foto uploaden. Hayley koos dan voor 2 Frozen afbeeldingen met Elsa en Anna. En op de lunchbox zette ik haar naam. Zo handig! Voor haar makkelijk te vinden en voor mij geen geknip en geplak meer in de ochtend. Ideaal.
 
De producten zijn allemaal van het merk Rosti Mepal. Misschien kennen jullie ook het kinderservies van dit merk? Mijn ervaring is erg positief met de producten van Rosti Mepal. De producten zijn van hele goede kwaliteit en hebben een lange levensduur. Hayley kan dus heel veel jaren doen met deze broodtrommels. Daar ben ik helemaal zeker van. 
 



Win actie:
 
En dan heb ik nog een leuk nieuwtje voor jullie! Ik mag namelijk 1 zelfontworpen midi campus verloten. Win je deze prijs? Dan mag jouw kindje haar of zijn eigen lunchbox helemaal zelf samenstellen.
 
Wat moet je hiervoor doen?
 
- Like mijn Facebookpagina
- Laat hieronder/op mijn facebookpagina een bericht achter voor wie je deze prijs graag zou willen winnen.
 
De winnaar wordt 17 februari bekend gemaakt op mijn Facebookpagina! 
 
Categories: ,

26 opmerkingen:

  1. Oh leuk! Doe graag mee... Echte prinsessendame hier... Die wordt daar heel blij van... Daarvoor geeft ze haar "kinderachtigek3trommeltje" met liefde aan haar kleine k3 gekke zusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ben dol op mymepal! Dus echt een prijs voor mij! Gelukkig eet mijn mops altijd netjes haar trommeltjes leeg (of bijna leeg) nu pas 2x dat ze wat mee terug nam maar toen was ze niet zo lekker
    Ik vraag iedere ochtend wat er op brood gewenst word :) en als dat niet te slecht is smeren we dat erop ;) (vaak pindakaas of gewoon kaas) fruit gaat sowieso altijd op....
    Ik zou dus graag ook zoon mooie trommel willen voor mijn lieve Freja omdat we hopen dat ze na de grote vakantie naar groep 3 mag... En wees eerlijk dan kan haar nijntje trommel ECHT niet meer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag! Wat zal ze dan met liefde haar k3 trommeltje aan haar zusje geven... En die is dan op haar beurt ook helemaal gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw. Praktisch en supermooi. Mijn dochtertje Loïs zou hier erg gelukkig van worden. En omdat ze halverwege het schooljaar naar een geheel nieuwe groep 2 klas moest, en het zo goed doet zou dit een mooi cadeau zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee ! Voor mijn dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik heb een labelwriter en dat plakt aardig goed. Blijft al weken zitten en gaat zelfs in de vaatwasmachine nog niet eraf haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou graag een van mijn oppaskindjes blij maken met , waarschijnlijk een frozen, broodtrommel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee voor mijn dochter. Ze is maandag 4 geworden dus kan dit wel gebruiken om haar fruit/brood mee te nemen naar schooltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil het trommeltje graag voor mijn zoontje winnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook fan van rosti mepal. Ik wil graag meedoen voor mijn kleine bink. Die eind van het jaar naar de basisschool gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier voor Esmee en Gwen, mogen ze het omstebeurt gebruiken, want iedere dag heeft 1 van de 2 haar kiesdag en dan weet ik nu al welk trommeltje ze kiezen, ze vinden Frozen geweldig!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een erg leuke winactie, ik doe graag mee voor mijn kleine meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pauline van de Pol11 februari 2015 om 13:02

    Wauw! Voor mijn zoontje heb ik laatst een broodtrommeltje besteld van dit merk met een zelfgemaakte tekening erop en die bevalt erg goed! Het zou heel leuk zijn om voor zijn zusje ook een trommel te hebben van dit merk! Ik doe dus heeeeeeeel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pauline van de Pol11 februari 2015 om 13:06

    Wauw! Voor mijn zoontje heb ik laatst een broodtrommeltje besteld van dit merk met een zelfgemaakte tekening erop en die bevalt erg goed! Het zou heel leuk zijn om voor zijn zusje ook een trommel te hebben van dit merk! Ik doe dus heeeeeeeel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor m'n buurmeisje die de trommel van m'n dochtertje (via mymepal gemaakt) gezien heeft en me nu al een paar keer gevraagd heeft of ik voor haar ook zo'n leuke trommel wil maken...

    Tamara Lohuis

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voor mijn dochter yenthe die ook stapel gek op anna en elsa is

    BeantwoordenVerwijderen
  17. voor mijn dochter die wordt 5 maart 6 jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Even een tipje. My Mepal heeft ook hele leuke bekers waar je je naam op kunt laten drukken, milieuvriendelijker als pakjes, goedkoper en scheelt weer geschrijf en geplak op de vroege ochtend. Wij willen wel graag een mymepal lunchboxje voor papa pimpen. Onze jongens zijn dol op lettertypes uitzoeken en plaatjes uitkiezen. Zelf hebben ze al ieder lunchboxjes, fruitbakjes en bekers die ze zelf gepimpt hebben. Het saaie bakje van papa kan volgens hun echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuk! Ik maak graag kans voor Mijn dochter Aislynn die vanmiddag haar 2e wendag heeft in de kleuterklas. Binnenkort mag ze echt beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, ik doe graag mee. De mepal tinkelbel broodtrommel van mijn 9 jarige dochter wordt toch echt te kinderachtig maar ja, ze gaan zolang mee he :-) maarrrrr.....laat ik nou op 17 februari jarig zijn dus misschien houd ik dat cadeautje wel lekker helemaal voor mezelf. ...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk!! Voor mijn jongste, die heeft er nog geen..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik waag ook mijn kans, voor mijn zoontje Lars van 3,5 die in de eerste kleuterklas zit. Dit lijkt me echt een handige brooddoos!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik waag ook mijn kans, voor mijn zoontje Lars van 3,5 die in de eerste kleuterklas zit. Dat lijkt me een heel goeie brooddoos!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo!
    Wat een geweldige trommeltjes zeg!
    Zou ik mogen vragen hoe je dat gedaan heb.
    Mij lukt dit niet op my mepal. Ik krijg alleen bestaande afbeeldingen en als ik iets upload wordt deze maar klein afgebeeld en niet over de gehele bovenkant zoals bij jou.
    Alvast bedankt!
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!