vrijdag 13 februari 2015


Vandaag ben ik dan 28 jaar oud geworden. Al voel ik me helemaal niet jarig, toch wilden we er vandaag een feestje van maken. En dat is helemaal gelukt! Het begon vanmorgen vroeg al. Hayley had een carnavalsfeest op school en ging verkleed als Mega Mindy. Gelukkig was ze daardoor al om 12:00 uur uit en konden we de rest van de dag iets leuks gaan doen. Via Shirley van Mommytobe.nl had ik een win actie gewonnen. We mochten een dagje met het hele gezin naar Artis. Dat kwam hartstikke leuk uit en dus gingen we vandaag dieren kijken in hartje Amsterdam.

Vanuit school gingen we meteen door naar Amsterdam. Deze keer gingen we met het openbaar vervoer vanwege de auto die even logeert in de garage. Maar met een bus en een tram waren we binnen 45 minuten al in Artis, prima te doen dus! En eenmaal aangekomen hoefde ik alleen maar mijn groupon voucher af te geven en we konden meteen naar binnen. We hoefden dus niet in de lange rij te staan en ook geen kaartjes te kopen. Echt top!





We hebben in totaal 4 uurtjes rondgelopen. Ik ben al heel vaak in Artis geweest als klein meisje. Maar nu waren we er voor het eerst met zijn viertjes. En Artis veranderd ook ieder jaar een beetje. Er waren dus heel veel dingen nieuw voor mij. Zoals de vlindertuin, daar was ik nog nooit in geweest. En als ik iets gaaf vind, is dat het wel. Ik ben dol op vlinders. De bovenstaande foto is genomen in de vlindertuin.

Hayden die keek zijn oogjes uit. Voor het eerst zat hij niet droog vanuit zijn wagen naar alle dieren te staren. "Aapie!" riep hij bij het zien van alle apen. En alle andere dieren waren een 'koe' of een 'poes'. Ik rekende het goed. Hij deed zo actief mee en liep dolblij rond. Naast alle enthousiasme hadden we ook nog het weer meer vandaag. Het was een zeer geslaagd uitje! En ja, ik ben weer een jaartje ouder :).

Categories:

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n dagje en nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te horen dat Hayden reageerde op de diertjes. Jules is nu 20 maanden en denk dat hij nog iets te jong is voor zo'n uitstapjes naar de dierentuin. Binnenkort misschien toch eens proberen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!