maandag 2 februari 2015

Vorige week was een vrij rustig weekje. Ik heb nog even genoten van het feit dat ik nog vrij was. Ik heb veel in huis gerommeld en ik ben dinsdag even naar de stad geweest om te shoppen. Zaterdag was het tijd voor familie en zondagmiddag was dan mijn eerste dag op mijn nieuwe werk. Bekijk hier mijn instagram overzichtje van vorige week:

Maandag ging Hayley weer vrolijk en vooral fris en fruitig naar school. Hayden en ik waren gezellig samen thuis en ook mijn man was aan het einde van de middag al thuis van zijn werk. Ik ging dus samen met Hayley naar zwemles en zo hoefde Hayden niet mee op sleeptouw.

De laatste 20 minuten van de les mochten alle ouders weer kijken. Hayley zit nu net in de tweede groep. En zo'n nieuwe juf en meer discipline was duidelijk even wennen voor haar.




Dinsdagochtend ben ik samen met Hayden naar de stad gegaan. Ik wilde graag een leuke outfit voor mezelf halen en snowboots voor Hayley. Ik vond voor mezelf een leuke broek en 2 truien bij de
Only. Ik kocht nog een trui voor Hayley bij de H&M en een stapel ondergoed en sokken voor het hele gezin bij de Zeeman.


Na een geslaagde ochtend shoppen, kwam er ook nog een bestelling binnen van de V&D voor Hayley. Daar hebben ze zulke leuke kleding voor haar vind ik. Alleen toen ik er laatst was, was er al een hoop uitverkocht in de winkel. Gelukkig bestaat er online shoppen. En kon ik een aantal gave en warme truien voor haar bestellen in de juiste maat.


























Donderdag en vrijdag waren ook rustige dagen.


Woensdag was een standaard dagje. Hayley was naar school, mijn man werken en Hayden en ik waren thuis. Het was alleen ontzettend slecht weer. En Hayden en ik moesten door zware regen Hayley ophalen. Helemaal niet leuk. Hayden huilde de hele weg. Waar wij wonen waait het namelijk ook nog heel hard. Dus de regenkap over de buggy had weinig zin. Eenmaal bevroren en doorweekt thuis, kleedde ik iedereen om en legde Hayden op bed. Pas toen ontdekte ik Hayley's dikke oog. Ze  was tegen een vriendje aan gebotst op het schoolplein en haar oog was heel dik. Gelukkig niks ernstigs, maar het werd wel een blauw oog. Charming!



Donderdag en vrijdag waren ook rustige dagen. Niks mis mee. Er komt weer een hele drukke periode aan. En dus geniet ik van de huiselijke momenten. Kleuren met Hayden, kopjes thee drinken met Hayley, op de bank knuffelen met de katten, heerlijk!

En zaterdag was het tijd voor quality- time met de familie. We gingen met het hele gezin richting de Noord- Oost polder, om de verjaardag van mijn zus te vieren. Vlak voordat we weggingen nam ik nog even een selfie met de ondeugende Hayden op de achtergrond.













Zondag was het zover, mijn allereerste werkdag bij mijn nieuwe baan! Helemaal niet spannend hoor ;). Nee een beetje spannend. Maar heel nerveus was ik niet. Ik heb een verantwoordelijke functie en sta met beide benen stevig op de grond. En zo ben ik ook begonnen.

In 1 avond heb ik al een hoop moeten leren en onthouden. Maar daar was ik ook wel aan toe. Ik had echt zin om weer te werken en nieuwe dingen te leren in, een voor mij, nieuwe organisatie. Volgende week heb ik meteen 3 nachtdiensten vanwege een groot festival, dat wordt dus een lang weekend bikkelen!
Categories:

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!