woensdag 21 januari 2015


In december en januari heb ik weer geshopt, vooral voor de kinderen natuurlijk. Hayden groeit namelijk weer als kool en Hayley die kan altijd wel wat nieuws gebruiken. Ze verslijt zoveel sinds ze op school zit.

Voor Hayden kocht ik vrij recent het bovenstaande setje bij de H&M. De broek en de trui zijn apart te verkrijgen. En ik vind ze zo ontzettend leuk. Toen ik de set online zag staan, ben ik vrijwel meteen naar de stad gevlogen. Het staat hem ook heel stoer.

De onderstaande trui komt ook bij de H&M vandaan. Ik vind dat ze daar de laatste tijd heel veel leuks hebben voor jongens.

 
Ik heb vorige winter heel wat mutsen gemaakt. Maar dit jaar was ik daar een beetje klaar mee. En de wollen mutsen stonden Hayden ook niet zo leuk. Daarom kocht ik dit lekkere setje bij de H&M. Het is een muts en een set handschoenen. De handschoenen zijn meteen 2 paar; een zwarte die helemaal dicht zijn en grijze met sterren waarvan de vingertoppen eraf zijn. Die grijze draagt Hayden het allerliefste aangezien hij dan nog van alles goed kan vastpakken.
 
 
Ook kocht ik bij de H&M voor Hayley een aantal leuke items. In het pashokje maakte ik van haar een leuke foto. Deze staat mijn tweede instagram diary. Het roze shirtje was maar 5 euro en de broek is van een zachte stretch stof, Hayley draagt namelijk absoluut géén spijkerbroeken, want die zijn lelijk (zucht).
 
En het lieve shirtje hieronder komt ook bij de H&m vandaan. Ik koop niet snel grijze kleding voor Hayley. Maar het was tijd om eens iets anders te proberen. De trui staat haar heel leuk. Al helemaal met de roze broek eronder.


Voor Hayden vond ik dit setje bij de Zara. Zo leuk. Het broekje was ook maar €10,- en het shirtje €8,-. Zo'n kleur broek koop ik eerlijk gezegd niet zo heel snel voor Hayden. Maar ik vond het model zo stoer. Toen hij het eenmaal aandeed in de kleedkamer stond het hem toch heel gaaf. Toch maar vaker doen, in plaats van altijd safe spelen. Een keer iets nieuws proberen kan geen kwaad.

 
En aangezien Hayley dus geen spijkerbroeken draagt, kocht ik ook nog een stretchbroek voor haar bij de V&D in de sale. De broek heeft ze al. Maar ze heeft toch meerdere broeken nodig, dus dan maar 2 dezelfde. En het shirtje koos ze zelf uit. Ze is zo gek op poezen en honden. Het setje komt dus uit de sale en aangezien ik nog extra kortingsbonnen had, was het bij elkaar €13,-. Mooi koopje dus.
 
Categories: ,

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!