zaterdag 13 december 2014

 
Beter laat dan nooit zeggen ze weleens, dus hierbij de shoplog die jullie nog tegoed hadden van de maand november. November was een hele drukke en dure maand. Oef! Die verjaardag van Hayley niet te vergeten natuurlijk. Maar ik heb met de koude dagen in het vooruitzicht toch nog wat leuke items gehaald voor de kindjes. En ook wat voor mezelf. Hierboven zie je mijn nieuwe truitje van TerStal. Een truitje met lange mouwen en 1 van mijn favoriete quotes erop: Do what you love & love what you do.

 
Voor Hayden kocht ik 2 shirtjes van Paul Frank bij de H&M. Ik ben zo ontzettend verliefd op dit aapje. Het lijkt wel dezelfde Hello Kitty verslaving die ik had bij Hayley. Ik wil opeens vanalles met Paul Frank erop voor Hayden. Het staat hem zo leuk en stoer. Gelukkig kom ik nu veel dingen van Paul Frank tegen. Deze shirtjes waren samen 15 euro.
 
 
Uiteraard groeit Hayden als kool en ja die voeten groeien mee. Hij was dan ook van de 1 op de andere dag uit een paar schoenen gegroeid (ja geloof me, dat kan met die kinderen). Dus hij mocht weer een paar nieuwe. Het werden deze Nike's van de Van Haren. Super stoere schoentjes voor 30 euro. Hij is er blij mee. Het zijn z'n eerste paar Nike's. En ook nog schoenen met klittenband, dat is altijd top bij die kleintjes.
 
 
Bij TerStal kocht ik ook een shirtje voor Hayley. Zij is dol op roze en glitters. Ik vond het bovenstaande shirtje dat helemaal aan die wensen voldoet. En ja, Hayley is absoluut met SweetHeart!
 
 
Hayley kreeg ook een paar schoenen. Het wordt zo koud. En op school spelen ze veel buiten. Dan zijn warme kleren en warme schoenen ook heel belangrijk. Bij Van Haren vond ik hele leuke laarzen van Skechers. Hayley is dol op die kinderschoenen met de lichtjes. Ik besloot ze kort geleden nog niet te kopen. Maar toen waren ze opeens voor de helft van de prijs! Helaas waren ze online al uitverkocht en in de winkels hadden ze alleen nog de kleuren die ik niet zo mooi vond. Toen ik in de stad was ben ik even gaan kijken en ik twijfelde of ik een andere kleur zou meenemen. Héél toevallig stond er een vrouw naast me die op zoek was naar een kleinere maat. Ze had maat 29 gekocht en dat bleek veels te groot voor haar 2 jarige dochter (duh). Ze belde met haar moeder om te overleggen voor een nieuw paar. En ze ging die zwarte maat 29 dus terugbrengen. Die moest ik hebben en ik ben als een sluwe vos achter haar in de rij gaan staan (ja, alles voor de kindjes he). Zodra zij ze had teruggebracht, kocht ik ze! Haha. Ik had in ieder geval een hele blije dochter. De laarzen waren maar 25 euro in de sale.

 
Zo nu en dan glip ik even bij de Hema naar binnen om te kijken of er iets leuks tussen hangt voor Hayden. Ik vond daar deze trui met het wasbeertje erop. Ik houd van stoere kleding voor Hayden. En deze trui is vooral erg schattig. Zo schattig, dat ik hem toch moest hebben. En die kleur blauw staat Hayden ook erg goed.
 
 
Dit broekje had ik gespot op instagram en ik vond hem zo ontzettend leuk. Hij is van de Zara en was maar 8 euro. Meestal draagt Hayden een spijkerbroek. Maar dit is een heerlijk zacht broekje. Lekker voor thuis, maar ook hip genoeg voor op pad.
 
 
Bij het broekje van de Zara kocht ik deze trui van de H&M. Ik vind hem zo stoer!
 
 
En Hayley mocht met haar verjaardag weer iets moois aantrekken. Om het jaar doen we een feestjurk. Dit jaar kocht ik een feestrok. Een prachtige witte rok van de H&M die glinstert. Hayley zag er dan ook schitterend uit op haar verjaardag. Het rokje is goed te combineren en ziet er feestelijk uit. Komt dat even goed uit met nog meer feestdagen in het vooruitzicht.



Categories:

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!