zondag 19 oktober 2014

 
Ik heb weer een shoplog voor jullie! Ja het bevalt me wel die shoplogs en vooral het shoppen natuurlijk ;). Deze maand heb ik weer wat leuke items gescoord en ik wil ze graag met jullie delen. Als eerst de rugzak hierboven. Deze heb ik gekocht voor Hayden. Zo'n luiertas voor onderweg is namelijk helemaal niet meer cool als je 1,5 jaar oud bent. En aangezien grote zus ook rugzakken heeft hangen aan de kapstok, kreeg Hayden deze maand zijn eerste rugtas. Een stoere en stevige tas met een groot vak en een kleiner vak. De tas bestelde ik bij ikbenzomooi. Een webshop die ik kort geleden heb ontdekt. Ze verkopen er vele verschillende soorten rugzakken voor jongens en meiden maar ook heel veel andere items zoals speelgoed, slaapzakken en kleding.
 
 
Voor Hayden kocht ik ook nog de bovenstaande Batman trui bij de H&M. Hij komt van de grote jongens afdeling. Bij de babyafdeling kijk ik niet meer voor hem. Aangezien hij nu echt maat 92 draagt. Deze trui is al maat 98. Hij is dus nog wat groot. Maat 92 hing er niet meer en ik wilde hem perse hebben voor hem. Hij kan er voorlopig dus in groeien.
 
 
De broek hierboven vond ik ook bij de H&M. Samen met de Batman trui staat het zo stoer.
 
 
Hayden draagt wel graag een petje. Soms trekt hij hem van zijn hoofd af, maar vaak laat hij de pet zitten. Ik kocht kort geleden een leuke pet voor hem bij H&M. En vlak daarna nog een pet met het Paul Frank aapje erop. Maar helaas kan ik die pet nergens meer vinden. Zo zonde! Deze maand kochten we nog een petje voor hem. Mijn man zocht er 1 uit. De bovenstaande met Darth Vader, gekocht bij het Beeldverhaal in Almere.
 
 
En in mijn shoplogs ontbreekt er natuurlijk geen roze. Hayley kreeg deze maand deze My Little Pony shirts. Ze is zo'n grote fan van de pony's. En de 2 shirts kostten samen nog geen 15 euro. Ze zijn allebei van de H&M.
 
 
En ook kreeg ze een nieuwe jas voor de herfst. Het is namelijk te warm voor een winterjas, maar weer te koud voor de zomerjas. Ik vond deze gaven 'tussenjas' bij de V&D. En ook nog eens in de uitverkoop! De jas staat haar echt super goed. Ze heeft meerdere jassen gepast, maar die stonden haar niet. En toen ze deze aan had zei ze: "Mama, deze staat mij heel goed. Mag ik deze?" Leuk dat ze al haar eigen smaak zo goed ontwikkeld.
 
 
Ook was ons bedje toe aan wat nieuw beddengoed. Ik zocht een nieuw overtrek uit op bedden.nl. Toen het overtrek binnen kwam, was mijn man nog al verrast door mijn keuze. Ik houd soms wel van opvallende printjes in huis. In ons vorige huis hadden we namelijk in meerdere kamers hetzelfde soort behang als de print op het dekbedovertrek. En mijn man houdt niet zo van drukke prints. Gelukkig wilde hij er toch onder slapen. Na 1 nacht was hij al helemaal om! Het dekbed is zo ontzettend zacht. Echt super kwaliteit. Geen hard dekbedovertrek als zoiets als de action, dit voelt gewoon als kwaliteit. En dat merken we aan onze nachtrust, die we met het harde werken goed kunnen gebruiken. We slapen heerlijk onder dit dekbedovertrek. Mijn man zei nog: "Nu ik zo goed slaap, vind ik hem al 100 keer mooier." Een goede koop dus deze maand!
 
 
En ik kocht weer eens wat leuks voor mezelf. Een broek en een trui bij de Mango. Ik ben helemaal fan van de broeken daar. Die zijn zo heerlijk! Ze zitten niet strak aan de bovenkant, ze rekken een beetje mee. Dat je niet je knoopje moet open doen als je even gaat zitten (je kent dat wel misschien met zo'n na-zwangerschapslapje op je buik). En ze zijn niet duur die broeken. Deze broek was €20,- euro, net als de trui. Ik voel me weer helemaal hip ;).
Categories:

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!