maandag 13 oktober 2014


Vandaag heb ik weer een spannende Disney win actie voor jullie! Ik mag namelijk een Blu-Ray weggeven van de film Piraten Planeet.

Een stukje over de film:

Bereid je voor op spanning en sensatie als de regisseurs van de De Kleine Zeemeermin en Aladdin het tijdloze verhaal van Robert Louis Stevenson, Schateiland, een fantastische draai geven voor een hele nieuwe generatie. Piratenplaneet is een spectaculair familieverhaal en nu voor het eerst verkrijgbaar op Blu-ray met schitterend digitaal gerestaureerd high-definition beeld en geluid.
 
Een legendarische schatkaart leidt tot een zoektocht naar het grootste fortuin in het heelal. Door verschillende melkwegstelsels speurt de vasthoudende Jim Hawkins naar de piratenschat van de legendarische Kapitein Flint. Als kajuitjongen aan boord van een schitterend zonnegaljoen ontfermt de bionische John Silver zich over hem. Onder zijn vaderlijke leiding ontwikkelt Jim alle kwaliteiten van een goede ruimte-ontdekkingsreiziger. Samen met zijn speelse kameraad Morph, de hele grappige robot B.E.N. en de slimme kapitein Amelia vinden ze een schat die groter is dan ze ooit hadden gedacht. (Bron: Disney Nederland)
 
Wat moet je doen om kans te maken op deze gave Blu-ray?
 
- Like mijn Facebookpagina of volg mijn blog via Bloglovin.
- Laat hieronder of op mijn Facebookpagina een bericht achter voor wie je de Blu-Ray wilt winnen.
 
De winnaar wordt op 20 oktober bekend gemaakt op mijn Facebookpagina.
De feestdagen komen eraan, dus doe mee!
Categories:

3 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee voor mijn kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ladygirlmagdalena13 oktober 2014 om 18:37

    Ik doe graag mee met deze leuke win actie voor me dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe heel graag mee voor een vriend van mij; ook al is hij inmiddels 20 jaar, toch blijft hij praten over deze film! Goede childhood memories denk ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!