maandag 29 september 2014

 
En we shoppen gewoon flink door! Ook deze maand heb ik weer leuke aankoopjes gedaan voor de kindjes (ik vergeet mezelf te vaak denk ik). Voor de kinderen winkelen vind ik gewoon leuk. En dat vinden alle mama's toch? Deze maand scoorde ik weer leuke items, zowel online als in de winkels. En ik deel ze graag met jullie.

De bovenstaande shirts zijn van de H&M. Ik zag ze op instagram voorbij komen en ik moest ze hebben voor Hayley. Online waren ze al snel uitverkocht, maar gelukkig vond ik in de H&M in de stad precies een setje in haar maat. Gelukkig! En o, wat is ze er blij mee. Het zijn 2 shirts voor nog geen €15,-.
 
De shirts van de H&M waren niet de enige aankoop deze maand in het teken van Frozen. Ook kocht ik bij 'Het Beeldverhaal' bij ons in het centrum deze leuke rugtas. De vorige serie was binnen een aantal dagen uitverkocht. Gelukkig kon ik deze nog voor haar scoren. Ik heb volgens mij 12 euro betaald voor de tas.
 
 
En nog meer Frozen! Dit vest kocht ik online bij Kiddiesz. Daar kwam kort geleden een hele Frozen lijn online te staan. Ik bestelde een badpak, een vest en een pet voor haar. Maar kort na de bestelling kwam ik erachter dat de levertijd 1-4 weken was. Balen dus. En erger nog, pas 5,5 week na mijn betaling kwam de bestelling binnen. En geen pet. Dat geld heb ik inmiddels terug gehad. Helaas viel de bestelling tegen. Het badpak is aan de onderkant veels te wijd en de pasvorm is echt knudde. En het vest ziet er leuk uit. Maar de opdruk is niet fantastisch en overal hangen draden. Maargoed, Hayley is er blij mee. Alleen was dit mijn eerste en laatste aankoop bij die webshop.
 
 
Wel kleurt het vest ontzettend leuk bij haar eerste eigen All Star schoenen. Maatje 29 alweer (heb ze wel even goed op de groei gekocht). Deze gave kinderschoenen bestelde ik bij de Otto.
 
 
Voor Hayden kocht ik dit leuke shirt bij de H&M. Momenteel vind ik zwart en grijs hem zo leuk staan. Al helemaal met een stoere pet erbij.
 
En ook deze gave regenjas. Ik heb mij rotgezocht naar een leuke regenjas. Ik vond alleen maar jassen in kanariekleuren met gekke prints. En ik ben daar niet zo gek op. Bij de H&M vond ik deze stoere zwarte jas voor de winter voor net geen €30,-.
 
 
Ook ben ik helemaal fan van dit soort bovenstaande pakken. Het is zo handig en lekker warm voor de kleine man. Hayley zou zoiets nooit dragen al vind ik het ook best leuk voor haar. Maar Hayden voelt zich gelukkig heerlijk in een onesie.  Deze komt bij de Hema vandaan. Ik bestelde hem online voor €12,-.
 
En als laatst haalde ik deze schoenen bij de Scapino voor Hayden. Zo schattig en lekker warm voor het opkomende gure weer. Wel heb ik ze flink op de groei gekocht (maat 23). Ze staan hem zo stoer!

Categories:

8 opmerkingen:

  1. FROZEN is ook hier helemaal t einde bij de meiden!
    de shirts zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, jaloers op je Elsa en Anna t-shirts!
    Ik zoek ze voor mijn dochters (zij heten Elsa en Anna, echt waar) in maat 122. Helaas online en in meerdere winkels al uitverkocht :-(

    Ik koop ook heel graag spullen voor mijn kinderen, ze zijn altijd blij en tevreden met wat ze krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier had ik geluk met een frozen shirt bij de C&A voor beide meiden, h&m was hier al uitverkochte helaas.... Die tas is trouwens ook heel gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh die Frozen shirts zijn wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook een slechte ervaring bij Kiddiezs. De Frozenjurk voor mijn dochtertje was na 1 dag al bij de zijnaden kapot. Ik krijg totaal geen antwoord op mijn mailtjes en op facebook hebben ze me geblokt omdat ik bij iedere foto vraag of ze mijn klachtenmail wil beantwoorden. Je moet wat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste, dat is zeker heel slecht. De kleding ziet er leuk uit op internet. Maar de kwaliteit is heel slecht. Het badpak van Frozen is gewoon ontzettend wijd bij het kruis, dat kan toch niet. En dat ze jouw mails niet beantwoorden is heel slecht. Op de site staat ook dat niks retour kan. Als dat wel zou kunnen, zouden ze bijna alles retour krijgen denk ik.

      Verwijderen
  6. Marleen van der Worp8 november 2014 om 22:54

    Hier bijna hetzelfde verhaal, op 24sept besteld nu nog niks in huis. Kwam er ook pas later achter dat de levertijd wel 30dagen kon duren. Die zijn nu inmiddels wel voorbij. Afgelopen week meerdere mails verstuurd, maar geen reactie ontvangen. Zelfs op Facebook waar ze heel actief op zijn heb ik gereageerd. Maar ook mijn reactie werd direct verwijderd, en na het volgende bericht wat ik stuurde ben ik zelfs geblokkeerd! Ben bang dat ik naar mn geld kan fluiten.. Niet bij bestellen dus!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!