vrijdag 25 juli 2014

Tussen alle drukte door heb ik gelukkig ook nog tijd om te bloggen. Vandaag een shoplog. De afgelopen week heb ik weer leuke dingen gekocht voor de kindjes, maar ook voor mezelf. Dat was ook wel nodig. Vorige maand heb een nieuwe berg lingerie gekocht en deze maand wilde ik mijn kleding kast eens aanvullen.

Dat shoppen voor mezelf vind ik eerlijk gezegd moeilijker dan voor de kinderen. Er is gewoon zo ontzettend veel keuze. Er zijn zoveel verschillende winkels. Ik heb dan gewoon geen idee waar ik moet beginnen. Maar tegenwoordig zijn er fashion bloggers. Al zou ik zelf nooit een fashion blogger worden, ik doe er wel inspiratie op. Vooral bij Shirley van Styleguide. Zij heeft geen ingewikkelde outfits met 100 kettingen en hoge hakken. Haar kleding is leuk en niet te moeilijk vind ik zelf.

Door haar kwam ik dan ook op het idee All Stars voor mezelf te kopen. Vroeger vond ik ze vreselijk, ik noemde ze 'clowns schoenen'. Maar tegenwoordig spreken ze me wel aan. Je kunt ze dragen onder een broek, maar ook onder een jurk. En aangezien het schoenen zijn zonder hak, zijn ze een prima paar schoenen om een dag mee rond te lopen met de kinderen. Ik besloot ze dan ook vandaag te kopen. Om te beginnen gewone zwarte en dan misschien een andere keer een paar All Stars met een beetje kleur.


 
Ik koop het liefst een hele outfit dan allerlei los prul. En daarom zocht ik bij de All Stars een leuke broek en een blouse. De broek vond ik bij de Mango en de blouse bij de Only. Ik ben er blij mee. Dat moet ik vaker doen, leuke kleding voor mezelf kopen. Want de laatste jaren heb ik dat echt te weinig gedaan. En na een maand hard werken had ik dat ook zeker verdiend.
 
 
Voor Hayley bestelde ik 2 jurkjes bij de Otto. Daar hebben ze ontzettend leuke en betaalbare jurkjes voor meisjes. En aangezien Hayley geen spijkerbroeken meer wilt dragen, kan ze geen genoeg jurken in haar kast hebben. 1 Van de jurkjes staat op de bovenste foto en de andere is de jurk met de vlinders hieronder. Ook kreeg ze een hele stapel nieuw ondergoed. Uiteraard van de Zeeman, want daar hebben ze heel leuk ondergoed voor kinderen.
 
 
Aankoopjes voor Hayden mogen natuurlijk niet ontbreken. Hij kreeg weer een lading basic rompers en nog wat extra kleding. Deze onderstaande rompers kocht ik ook bij de Zeeman voor hem. Hayden heeft al heel wat rompers versleten. Ze worden snel vies door de spuitluiers die hij dan heeft met het doorkomen van tanden. En ik koop liever nieuwe rompers, dan dat ik allerlei trucjes ga uithalen om de vlekken eruit te krijgen. Schattig zijn deze he?

 
Bij de Hema vond ik een gave broek voor hem en een bijpassende romper. Dit soort broeken vind ik hem zo ontzettend leuk staan. Inmiddels heeft hij alweer maat 86/92. Hopelijk kan hij deze broek een tijdje aan!
 
Bij de Van Haren kocht ik een paar schoenen voor hem. Ze zijn nogal opvallend en het zijn tevens zijn eerste dichte schoenen met harde zolen. Toen ik ze voor het eerst bij hem aan deed thuis, liep hij er meteen trots mee rond.
 
 
En niet te vergeten. Ik kocht ook een jurkjes voor mezelf. Deze vond ik ook bij de Only. Ik twijfelde of ik hem mee zou nemen. Maar op advies van Hayley heb ik hem gekocht. Ze vond hem zo mooi. En aangezien zij graag in jurkjes loopt, is het ook leuk als mama een jurk aan heeft. Ik ben er ook blij mee. Aan de achterkant is hij iets langer dan aan de voorkant. En misschien kan ik hem ook wel combineren met mijn nieuwe All Stars. Al met al, wij zijn weer geslaagd met shoppen!
 
Categories:

2 opmerkingen:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!