maandag 21 juli 2014

Een aantal weken geleden had ik al een hele leuke Disney win actie. Ik mocht toen 8 kinderen gelukkig maken met een gaaf pakket van Disney.

Deze week heb ik weer een Disney win actie voor jullie. Je kunt een DVD winnen van TinkerBell en de piraten.

Over TinkerBell en de piraten:

‘TinkerBell en de Piraten’ zet koers voor het spannendste Disney Fairies avontuur ooit! Zarina is een onbegrepen elfje en elfenstof-bewaarder. Wanneer ze de belangrijke Blauwe Elfenstof uit Pixie Hollow steelt, vliegt ze er vandoor om te gaan samenwerken met de piraten van de Schedelrots. Het is nu aan TinkerBell en haar elfenvriendjes om een groot avontuur aan te gaan en de elfenstof weer terug te brengen. Maar wanneer ze achter Zarina aanzitten, staat Tinks wereld ineens op zijn kop. TinkerBell en haar vriendjes merken dat hun speciale talenten omgeruild zijn. Het is een race tegen de klok om de Blauwe Elfenstof terug te halen en terug naar huis te keren om Pixie Hollow te redden. ‘TinkerBell en de Piraten’ is een compleet nieuwe familiefilm boordevol humor, gevoel en spanning.


Wat moet je doen om kans te maken op deze DVD?

* Like mijn Facebookpagina (daar wordt de winnaar bekend gemaakt).
* Laat hieronder een bericht achter voor wie je de DVD graag wilt winnen.

Deze win actie is gesloten.
Categories:

18 opmerkingen:

  1. christa lindhout21 juli 2014 om 20:14

    Voor mijn enige dochter. Mijn kleine elf. Pauline. Wat zou ze dit te gek vinden. En dr moeder ook. We hebben zo genoten van de film samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sarina verbunt21 juli 2014 om 20:17

    Voor mijn zoon Thor die gek is op piraten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mijn twee mannetjes! Super leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mijn kleine fijne lieve elfje. Om samen uren van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil deze dolgraag winnen voor mijn meisje Freja! O wat zou ze dat geweldig vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mijn twee liefjes Loïs & Dean. Leuk ook voor de vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke actie zou hem.graag willen winnen voor me dochtertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn naam is ladygirlmagdalena weet niet echt hoe dit werkt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor mijn dochters, pas de film in de bioscoop gezien en ze vonden de film zo leuk! En papa en mama ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zou deze dvd graag winnen voor Amy en Ashley

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn zoon zal deze film echt top vinden om zijn tijd tijdens vakantie. Ala we weer een keer zo een regenachtige dag hebben als vandaag. Met zijn allen op de bank kruipen wn kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel graag voor mijn zoontje! We zijn afgelopen zaterdag teruggekomen van een weekje Disney!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor onze kleuterdame Tirza! Ze vindt Tinkerbell helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Diantha Vlasblom22 juli 2014 om 00:36

    Voor mijn dochter Lieke! We hebben de film samen in de bioscoop gezien en ze vond m super leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk voor de kinderen op een regenachtige dag in de vakantie,zelf kijk ik ook graag mee

    groetjes,Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voor femke zou dit een mooi kado zijn nu ze onder de waterpokken zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hmmm, de actie loopt tot vandaag, dus ik vrees dat ik al te laat ben, maar als het nog kan doe ik graag mee! We zijn allerlei Disney dvd's ah verzamelen nu voor als Olivia ietsje groter is :0

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!