donderdag 31 juli 2014

 
Het is zomervakantie voor Hayley en daarbij horen leuke dingen, zoals dagjes weg. Door mijn nieuwe baan hebben we niet zo heel veel tijd om weg te gaan. Ik werk 3/4 dagen in de week. En tussendoor zijn we ook nog aan het klussen in huis en in de tuin. En ook moet ik nog mijn rust zien te vinden zodra ik een dagje thuis ben.

Maar hier en daar vinden we een gaatje om echt even iets leuks te doen met de kinderen. Vorig weekend zijn we gezellig met het hele gezin naar de Apenheul geweest. Mijn kleine nichtje van 1 jaar oud ging ook mee. We waren dus met 3 kindjes op stap. Een hele onderneming, maar we hebben een hele gezellige dag gehad.

Het was in het begin nogal druk. We hadden het idee om vroeg te gaan, maar blijkbaar had half Nederland ook dat idee. Het was dus dringen en in een rijtje lopen. Niet zo leuk als je rustig de diertjes wilt bewonderen. We hebben daarom rustig aan gedaan. Halverwege de middag zijn we opnieuw het hele park doorgegaan en toen liep er bijna niemand om ons heen. Behalve de apen dan. Echt zo leuk. Soms liepen er wel 8 tegelijk langs. Grote en kleintjes. Hayley vond het prachtig.

Ik heb er ook van genoten. Als ik iets ontspannend vind, is het dieren bewonderen, in de speeltuin spelen met de kinderen, rustig een broodje eten op een bankje en een beetje rond slenteren in het zonnetje. Al was het wel hard werken met drie kinderen. Al helemaal met 2 hele kleintjes. Om de zoveel tijd moesten we een pauze houden om de kinderen te verschonen/ te laten plassen en wat te eten en te drinken. Maar het is allemaal goed gekomen. Hayden heeft zelfs ook nog rondgelopen in het park. Dat vond hij ontzettend stoer. En de apen vond hij ook wel leuk. Vaak zaten ze op zijn wagen om te kijken of er iets te bikken viel.

 
Na een lange dag rondlopen en aapjes kijken, kregen de kindjes allemaal een knuffeltje uit het winkeltje en reden we weer richting huis.
 
Mijn kleine nichtje bleef een nachtje logeren en de volgende dag had ik mijn handen vol aan drie kleine draakjes. Het was hard werken, maar we hebben een heerlijk weekend gehad.
 


Categories:

1 opmerking:

  1. Daar ben ik dus nog nooit geweest (Apenheul)..... maar om eerlijk te zijn trekt het me ook niet zo.... en geen idee eigenlijk waarom....maar jullie hebben zo te zien een prachtige dag gehad...ondanks de drukte...

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!