maandag 30 juni 2014

Ja, ik heb weer een gave Disney win actie voor jullie! Voor jongens en meiden een pakket van Sofia het prinsesje of Jake van de Nooitgedachtland piraten. En ik mag niet 1 pakket weggeven van beide, nee van beide pakketten mag ik maar lieft 4 pakketten weggeven. In totaal mag ik dus 8 kinderen helemaal gelukkig gaan maken.

Het pakket bestaat uit een rugtas, een broodtrommel, een bel en een paar potloden. Leuk voor je kindje om mee naar school te nemen of naar de speelzaal. En met de kleurpotloden kan er eindeloos gekleurd worden.


De Disney Junior series zijn te zijn op Disney channel:

- Jake en de Nooitgedachtland piraten: vanaf 7 juli t/m 1 augustus elke maandag t/m vrijdag om 06:45 uur.

Ga mee op avontuur met Jake, Cubby, Izzy en papegaai Skully! Op het eiland Nooitgedachtland zijn zij altijd op zoek naar schatten. Zodra zij die vinden, krijgen ze dikwijls te maken met de gemene Kapitein Haak en Meneer Vetje die de schatten maar al te graag stelen. Jake en zijn vrienden zullen de schatten terug moeten halen, maar daar moet jij ze wel bij helpen! Bij iedere hindernis die ze doorstaan verdienen Jake en zijn team gouden munten. Help hen met verzamelen en doe mee met deze interactieve schattenjacht!   


- Sofia het prinsesje: elke weekend in juli dubbele afleveringen van Sofia om 07:00 uur.

Maak kennis met de wondere wereld van Sofia. Als haar moeder met de Koning trouwt, wordt Sofia een echte prinses. Maar hoe gedraagt een prinses zich eigenlijk? Om dit te leren, gaat Sofia naar een speciale school. Daar leert ze alles over de eigenschappen die horen bij een echte prinses. En dat is niet altijd makkelijk! Gelukkig krijgt Sofia hulp van haar dierenvrienden, waar ze door een magische amulet mee kan praten.


Hoe kun je meedoen met de win actie:

- Laat hieronder een bericht achter of op mijn Facebookpagina dat je wilt mee doen en voor wie. Aangezien ik meerdere pakketten mag weggeven, mag je voor meerdere kinderen mee doen.
- Like mijn Facebookpagina, daar worden ook de winnaars bekend gemaakt.
 
Deze win actie is gesloten.
Categories:

25 opmerkingen:

  1. Oehhhh dat vindt Mik (mijn 4 jarige dochter) heeel erg leuk om te winnen! Ik doe dus mee voor mijn kleine meid :)

    Groetjes Miron

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zouden mijn meiden helemaal fantastisch vinden!!! Dus doe uiteraard mee voor Amy en Ashley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig!! Ik doe graag mee voor mijn dochtertje Imani. Baby Noor ia er nog te klein voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Facebook geliked met mn naam (Mahwish)

      Verwijderen
    2. Wat een leuke actie, doe mee voor mijn meiden, esmee en gwen
      En eventueel voor jongenspakket, voor zoontje van een vriendin, aangezien die ook bijna jarig is

      Verwijderen
  4. Wij doen graag mee voor ons zoontje Liam! Voor de blauwe natuurlijk voor onze kleine stoer piraat :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg, dat je zoveel kinderen blij mag maken! ik doe graag mee voor mijn zoontje, Ayden. Hij begint steeds meer interesse te krijgen in tassen (de mijne) en het zou leuk zijn als hij zijn eigen rugtas heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee voor mijn dochter! Erg leuke actie van Disney! Ik ga heel hard duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een leuke win actie. Mijn kids zijn gek op disney, ik doe graag mee voor femke of voor sven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. voor mijn kleindochter axelle en mijn kleinzoon Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. glenda de smaele30 juni 2014 om 13:01

    ik doe mee voor mijn metekindje luna.
    ze zou er heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja erg leuk voor mijn zoontje,ik maak graga kans!

    groetjes,Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ow super leuk, ik doe graag mee voor mijn twee zoontjes! :) Leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het roze zou heel leuk zijn voor mijn dochtertje. Hopelijk zie ik nu wel dat ik gewonnen heb. wendy van poucke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de roze voor mijn dochtertje. ze is zot van prinsessen.
    wendy van poucke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. en de blauwe voor mijn zoontje die in september naar eerste leerjaar gaat. wat zou hij dit geweldig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe mee voor mijn kleinzoon Alexander. Hij mag in november voor het eerst naar school

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe mee voor het dochtertje van een vriendin. Erg leuk om cadeau te doen.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk! Ik doe mee voor onze lieve Lizzie, ze zal het geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! JoHo maatjes, wat een te gekke prijs!! Mijn zoontje jan is helemaal fan van Jake!! Dus ik doe mee voor m'n kleine maatje😊😊

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! Doe graag mee voor mijn kleine meisje, die na de zomervakantie naar school gaat....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk, voor ons dochtertje... Ze wordt bijna 4! Geralde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sarina verbunt12 juli 2014 om 09:22

    Ik doe mee voor mijn zoon Thor die onlangs z'n eerste kinderfeestje gevierd heeft in piratenthema. Dit zou geweldig zijn als hij na de zomer naar groep twee gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze binnenkort letterlijk en figuurlijk dubbele mama doet mee voor haar zalig zotte zoontje, dus voor het stoere piratenpakket!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!