maandag 5 mei 2014

Jurk: Otto/ Tshirt: Frendz V&D/ Schoenen: Primark
Hayley heeft al een tijd lang haar eigen smaak qua kleding. Ze is dol op roze en op jurken. Ik koop voor haar wat ik leuk vind, maar zij staat vaak genoeg zelf te snuffelen tussen de rekjes. Het liefst koopt zij alleen maar kleding met dieren erop. Ze droeg ook heel veel Hello Kitty kleding. Maar daar zijn we mee gestopt. Hayley is er nog steeds dol op, maar die Hello Kitty tijd moest echt eens stoppen. Inmiddels hangt er genoeg in haar kast zonder die eeuwige witte kat.
 
Vandaag eens een blogje vanuit Hayley. Zij mocht van mij haar lievelingskleren pakken uit de kast. En met die outfits ging ze op de foto. Dat vond ze helemaal te gek om te doen. Ze poseerde volop in de tuin. Hierbij de favorieten van Hayley:
 
Shirt: C&A/ Broek: Primark/ Schoenen: Actiesport

Shirt en vest: V&D/ Tuinbroek: Primark/ Schoenen: Primark
Jurk: Otto

Shirt: Frendz V&D/ Jurk: V&D/ Legging: V&D/ Schoenen: Action

En wat vinden jullie van haar persoonlijke keuze?
Categories:

1 opmerking:

  1. Wat leuk!
    Ik heb Diego een tijdje zijn kleren zelf laten kiezen en dat resulteerde vooral in vier trien over elkaar aantrekken, vestjes omgekeerd aandoen en elke dag een training (of drie over elkaar :p)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!