donderdag 10 april 2014

 
Na het hele waterpokken-drama ben ik blij weer wat hersteld te zijn. Ik voelde me totaal niet mezelf de laatste weken en al helemaal niet toen ik zo ziek was. Jeetje wat was dat een tegenvaller. Maar goed ik heb het nu gehad en dat is weer het positieve eraan. Ook gaat het herstel nu best snel. Toch zie je best nog wel wat rode plekjes op mijn voorhoofd en daar irriteerde ik me heel erg aan. Mijn make- up kon niet alles verbergen en dus besloot ik een andere maatregel te nemen: een pony knippen. Zaterdag ging ik naar de kapper.

Ik ben dol op mijn lange haren en een pony laten knippen had ik anders nooit laten doen. Ik vond dat hele idee altijd zo zonde: een heel stuk van mijn haar af! Maar dat boeide me deze keer echt niet. Er zijn wel ergere dingen in het leven en dat haar groeit vanzelf wel weer mocht ik het zat zijn. Nou dat ben ik dus nog zeker niet. Die pony bevalt me reuze goed. Ik krijg ook heel veel positieve reacties erop. Erg leuk. En met het 'gordijntje' voor mijn voorhoofd kan ik mooi die vervelende plekken verstoppen.

Het is wel even wennen een heel pluk haar voor mijn gezicht, maar ik vind het prima. En bij een nieuwe look hoort een nieuwe outfit. Bij Miss Etam kocht ik een leuk roze t-shirt dat helemaal bij mij past en een mooie donkere jeans. Ik voel me weer zo goed als nieuw.

Helaas zie je op de foto hierboven niet goed hoe mijn haar zit. Ik woon vlakbij het water en het waait hier zo hard. Dus vandaar de onderstaande foto. Daar zit mijn haar goed, want binnen waait het niet! Ik ben helemaal gelukkig met mijn pony al had ik dat van te voren niet gedacht hoor. Ik vind dat ik er wat ouder uitzie en dat maakt het voor mij nog beter. De meeste mensen geven mij namelijk geen 27, eerder 22. En nu lijk ik een tikkeltje ouder. En een pony is toch ook best hip? Ik ben blij!
Categories:

9 opmerkingen:

  1. Een pony is ontzettend hip! Staat je mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi nou dan ben ik toch nog eens hip. Dank je wel! Jij hebt toch ook een pony?

      Verwijderen
  2. Ik vind je pony echt super mooi staan! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zowel met als zonder pony is helemaal leuk... Ik heb zelf ook lang haar en snap dat dit een grote verandering voor je is;)... geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker een verandering. Maar dat is prima. Ik ben er blij mee.

      Verwijderen
  4. Staat je echt super die pony! En dat roze shirtje is heel erg leuk :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat je super, en mooie make-up trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!