zaterdag 29 maart 2014

Hiep hiep hoera! Vandaag bestaat mijn blog alweer 2 jaar. En dat betekend feest. Om dit heugelijke feit met jullie te vieren, heb ik een leuke en unieke win actie voor jullie. Doe je mee?

Elfia, Europa’s spectaculairste en grootste kostuumevent, vindt op 19, 20 en 21 april 2014 plaats op Kasteel de Haar Utrecht. Ook in 2014 vormt het kasteel weer het decor voor Europa’s spectaculairste en grootste kostuumevent Elfia.

Het is voor het eerst in de geschiedenis van de Elf Fantasy Fair dat de poorten maar liefst drie dagen geopend zijn voor alle fantasyvolkeren ter wereld.

Bezoekers kunnen tijdens de Paasdagen drie dagen genieten vol verwondering, toernooien en magische snuisterijen. Het thema van dit jaar is gericht op één van de grootste mythische figuren in de West Europese legenden: Koning Arthur en de ridders van de Ronde tafel. Er zal een steekspel plaatsvinden tussen vier ridders vanuit de windstreken van Europa. Ook zullen er lezingen gegeven worden door de Britse professor Rotherham over Koning Arthur en zijn beroemde Orde van de Ronde Tafel.
Daarnaast heeft Elfia de primeur voor het vasteland van Europa en vindt er voor het eerst in Nederland een officieel Zwerkbal toernooi plaats. Een nieuwe sport, gebaseerd op het Quidditch uit de boeken van Harry Potter. 's Avonds speelt het Round Table Orchestra onder leiding van Richard Wortel een barok concert en stukken opdragen uit de semi-opera King Arthur van Henry Purcell in de prachtige kapel aan de voet van het kasteel.

Ik mag onder mijn lezers 3 gratis toegangskaarten verloten voor zaterdag 19 april. Dus lijkt het jou leuk om naar dit gave evenement te gaan met je gezin of vrienden? Doe dan mee met deze win actie!

Laat hieronder een bericht achter en vertel met wie je graag wilt gaan. (Haarzuilens ligt in de provincie Utrecht)

De winnaar maak ik 5 april bekend op mijn Facebookpagina. Like mijn pagina als je in de gaten wilt houden of jij de gelukkige winnaar bent.




8 opmerkingen:

  1. Ik wil dolgraag met mijn lief en onze 2 kleine elfjes (2&4)

    Gefeliciteerd met je 2 jarig blogbestaan :) lees het steeds met veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou met één van mijn beste vriendinnen gaan. Als vrijgezellenfeest bijna 2 jaar geleden hebben we haar verrast door naar de Elf Fantasy Fair te gaan in Arcen. Met een groep meiden, allemaal verkleed en geschminkt. We hebben afgesproken dit nog eens over te doen in Haarzuilens....maar doordat drie meiden zwanger waren is het niet doorgegaan.....zou een geweldige herkansing zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aller eerst, gefeliciteerd met je 2 jarige blog-a-ver-sary! En wat een geweldige winactie! Ik ga met mijn ouderlijk gezin al jaren naar de EFF (al zo'n 7/8 jaar op rij), alleen dit jaar kunnen we niet met zn allen door ons werk! Iedereen gaat zondag en ik kan alleen de zaterdag! Ik zou ze dus heeel graag willen winnen en de traditie met mijn eigen gezin voortzetten :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte Elise!

    Ik ga graag met mijn beste vriendin ,die is helemaal gek van elfen e.d.

    Liefs Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 2 jarig bestaan! Ik zou graag met mijn man en ons lieve dochtertje gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee! Zou graag met mijn kindjes gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, Elise, Vind het altijd superleuk om je boogjes te lezen!
    Zou graag met mijn 2 dochters willen gaan, zullen ze vast heel leuk vinden!!
    Groetjes, francis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met de verjaardag van je blog!

    Hoe enthousiast kun je zijn!!! Het valt niet mee om dat over te brengen via motivatie. Sinds ik op een verjaardagsfeest geweldige foto's heb gezien van fantasy-events wist ik het: DAAR MOET IK NAAR TOE! Al enige jaren volg ik een hobbycursus fotografie en ik kon mijn hart ophalen tijdens Elfia in Haarzuilens afgelopen april. Het was nog veel indrukwekkender dan ik had verwacht. Wat een prachtige dag, gezellige sfeer, mooi weer, fantastische omgeving, lekkere muziek en niet te vergeten ontzettend fijne mensen, die alle tijd namen om voor mij en vele anderen te poseren (iets wat mijn eigen gezinsleden jammer genoeg niet doen). Ik bewaar hele fijne herinneringen aan deze dag en vele mooie plaatjes. Natuurlijk hoop ik dit weer mijn hart op te kunnen halen aan de kleurrijke, fantasievolle rijkdom van Elfia. De zaterdag houd ik in ieder geval vrij in mijn agenda. GEWELDIG!

    En weet zeker dat mijn man hier ook wel orden naar heeft!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!