donderdag 6 februari 2014


Misschien herken je het wel: je hebt die ene oorbellen in of die lange ketting en je ziet je kindje er voor de zoveelste keer naar grijpen. Hayden aast constant op mijn hartjes medaillon. Als ik maar even boven zijn bedje hang, probeert hij de ketting al van mij nek te trekken. Daardoor heb ik mijn ketting bijna nooit om. Bang dat hij het stuk maakt. En aan dat probleem heeft Chewelry gedacht.

Over Chewelry:

Chewelry biedt een dubbel effectieve uitkomst op het niet meer kunnen dragen van sieraden.  Deze collectie van trendy kettingen en armbanden is namelijk gemaakt van speciaal daarvoor ontwikkelde bijtkralen. Kettingen en armbanden gemaakt van silliconen, veilig voor baby's. Een kleurrijke afleiding voor kleintjes tijdens het dragen en borstvoeden of andere interacties met mama. Wanneer tandjes doorkomen helpt het kauwen erop bovendien uitstekend tegen het bijbehorend ongemak. Kleintjes kauwen, zeker in die periode, altijd graag op iets en hoe leuk is het dan wanneer mama’s sieraad dan favoriet is.


De bijtkralen zijn van 100% silliconen en vrij van alle schadelijke stoffen zoals BPA. Het draad van elk sierraad en de veiligheidssluiting van elke ketting is speciaal geschikt voor grijpgrage handjes. Doordat alle sierraden makkelijk te reinigen zijn met water en zeep en tevens vaatwasserbestendig, heb je alles zo weer schoon en sjiek na een intensieve bijtsessie.
Bijtsieraden voor mama's, 100% veilig voor baby's!
Ik mag 2 van de bovenstaande ketting verloten. Dat betekend een win actie met 2 winnaars! Dus ben jij een mama (in spĂ©), een goede vriend of vriendin of een trotse opa/oma/tante/oom? Doe dan mee met deze win actie en maak kans op deze bijtketting ter waarde van €19,95.
 
Wat moet je doen om kans te maken op een ketting?
 
* Like mijn Facebookpagina.
* Laat hieronder een bericht achter voor wie je graag een ketting wilt winnen.
 
Deze win actie is gesloten. De winnaars zijn bekend.
 
Dit bericht is een advertorial en is tot stand gekomen in samenwerking met Chewelry.
Categories:

14 opmerkingen:

  1. O wat leuk! (Waarom ontdek ik dat soort dingen als ik ze niet meer nodig heb?) in mijn vriendinnengroep is nu een heuse babyboom aan de gang dus ik ga als ik win een vriendinnetje erg blij maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zou ik graag voor mijn oma willen winnen. Klinkt misschien een beetje gek maar mijn oma draagt altijd kettingen en mijn kinderen doen niets liever dan spelen met oma's ketting! Voor mijn oma zou het een uitkomst zijn dan kan ze toch een mooie ketting dragen en hoeft ze zich geen zorgen te maken.

    Daarbij verdient mijn oma ook wel iets extra's. Omdat ze altijd voor ons en haar achter kleinkinderen klaar staat. tijdens onze verhuizing mochten de kinderen 2 nachten bij haar logeren! Zo tof! Daarom verdiend mijn oma deze ketting.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat handig zeg! ik zou hem graag voor mezelf willen, Ben die trekt elke keer aan mijn ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh die wil ik ook wel winnen want die kleine Bente is dol op mijn ketting rusultaat of hij ligt op mijn nachtkastje of hij zit in mijn shirt verstopt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel graag voor mezelf omdat mij grijpgrage zoon mijn kettingen ook leuk vind!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke winactie dit, die laat ik niet aan me voorbij gaan. Lijkt me ook ideaal tijdens het borstvoeden want mijn dochtertje grijpt nu nog aan mijn eigen (kwetsbare) ketting. Leuk! Ik like beide Facebook pagina's. Ik doe mee voor mezelf en mijn dochtertje.
    Mail adres: kelly@kellycaresse.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee! Hier maak ik graag kans op. Perfect cadeau voor een vriendin die erg van de sieraden is en onlangs is bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs leuke actie... had hier nog nooit ven gehoord maar echt heel leuk zulke kettingen. En ja ik doe mee zo,n ketting wil ik wel hebben om straks mijn kindje op te laten sabbelen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. voor mijn vriendin die al meer dan 5 jaar haar best doet voor mij,en me heel gelukkig maakt mag er nog vele jaren bijdoen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou graag een ketting voor mezelf winnen. Mijn dochtertje van 11 maanden vindt kettingen erg interessant, ze wil er altijd aanzitten, aan trekken en op kauwen. Er is daardoor al eens een ketting kapot gegaan. Deze ketting is mooi en functioneel, super handig dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ideaal!!!!! leuk om dragen wanneer mijn kleinzoon (die morgen 1 jaar wordt) komt. Elke dinsdag komt hij de hele dag bij mij op bezoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke winactie Elise! Ik doe graag mee voor een vriendinnetje van mij die in augustus is uitgerekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Net je blog ontdekt! Super actie! Zou graag meedoen voor mezelf, ben nu net 36 weken zwanger en mijn zoontje wordt heel binnenkort verwacht! Had er geen idee van dat zoiets bestond, heel origineel en nuttig! Succes aan alle deelnemers! Ik schrijf deze reactie met mijn google account (gmailadres), maar op fb fan geworden met mijn hotmailadres. Hopelijk is dit ok. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!