maandag 3 februari 2014

 
Het was ontzettend leuk om mee te werken aan de reportage van VROUW magazine. Het interview was telefonisch en vrij kort, dus ik had geen idee hoe het eindresultaat zou worden. De fotograaf zou op een vrijdag langskomen, maar toen was ik best ziek en had ik ook nog 2 ontstoken ogen. Ik stelde voor dan zonder make up op de foto te gaan, want make up kan dan niet.

Dat leek de fotograaf geen goed idee en dus verplaatste we de afspraak naar een paar dagen erna. Pas toen ze aankwamen met alle licht attributen en een koffer vol make up, wist ik dat we geen simpele foto's gingen schieten.

Ik heb ongeveer een half uurtje in de make up gezeten en precies dat moment lag Hayden gelukkig te slapen. Kon hij daarna meteen fris en fruitig op de foto. En ook Hayley kreeg een beetje make up op en de visagiste deed haar haren. Na wat schuiven, klaarzetten en kleding uitzoeken, konden we dan op de foto. We zijn ongeveer een uur bezig geweest met het maken van foto's en bijna de gehele tijd heb ik Hayden op mijn arm gehad. Ik heb nu echte spierballen, want jeetje, hij is bijna 10 kilo!

Na een uurtje zat het erop. Hayley vond het erg leuk, maar was er na een uurtje ook wel klaar mee. En Hayden vond het volgens mij wel best om een uur lang op mijn arm te zitten.

Het eindresultaat heb ik jullie al laten zien. Maar hierbij nog wat foto's die uiteindelijk niet zijn gepubliceerd:



 
Categories:

4 opmerkingen:

  1. De eerste foto is ook hartstikke leuk! Je voelde je vast even heel bijzonder, lekker in de make-up enzo! Knappe mama hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zei het al op facebook de typische gedachte van een thuisblijfmoeder! leuke foto's om te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dag is dat geweest! en ja, die eerste foto is ook echt super geworden....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, vooral die foto dat Haley met haar theeserviesje aan het spelen is.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!