donderdag 30 januari 2014

Het is weer Disney donderdag en deze week mag ik 2 hele leuke pakketten weggeven. Een sportieve tas van Jake en de Nooitgedachtland- piraten met daarin een broodtrommel, potloden en een gave fietsbel.

Hetzelfde soort pakket, maar dan van Sofia, mag ik ook weggeven. Een super leuke tas voor mee naar school of bijvoorbeeld zwemles. De broodtrommel kan uiteraard mee naar school of de speelzaal. De bel voor op de fiets en de potloden om eindeloos mee te kleuren.
 
Jake en de Nooitgedachtland- piraten en Sofia het prinsesje zijn bekend van Disney channel. Daar kun je elke zaterdag en zondag om 07:00 uur mee op avontuur met Jake. En Sofia het prinsesje kun je elke zaterdag en zondag kijken om 08:00 uur.

Wat moet je doen om kans te maken op 1 van de 2 pakketten

* Like mijn facebookpagina
* Laat hieronder een berichtje achter op welk pakket je kans wilt maken

Deze win actie is gesloten. De winnaars zijn bekend.

Dit bericht is een advertorial.
Categories:

37 opmerkingen:

  1. Kan alleen onder anoniem reageren die andere lukt niet.
    Wat leuk zou heel graag het pakket van Sofia willen winnen voor mijn dochter Ashley groetjes melissa lippold Oosterrood

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij doen weer mee!!!! Ik zou dit pakket super graag willen winnen voor mijn kleine neefje. Hij is helemaal dol op Jake. Kan ook alleen anoniem reageren.(Luwella arion)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. andrea van de Wouw - Haans30 januari 2014 om 08:45

    Wat leuk!! Mijn dochter is gek op prinsessen.
    Wij willen graag meedoen voor Sofia! Liefs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil heel graag kans maken op het sofia pakket! Mijn dochters zullen helemaal blij zijn daarmee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rosalie vind sofia helemaal leuk dus dit zou een mooi kado zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Omdat mijn liefste Yara zot is van alle Disney-prinsessen en elke morgen naar prinses Sofia kijkt op tv! Plus, ze heeft nog een mooie bel nodig voor op haar nieuwe fiets ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het prinsessen pakket bevat alles wat onze dochter het leukste vind.
    een tas (nu al tassen tik)
    een trommeltje voor op de peuterzaal (zoals ze het zelf noemt)
    kleurpotloden omdat ze graag kleurt en knutselt
    en nu we eindelijk een tuin hebben heeft ze ook een fiets maar nog geen fietsbel. En alles is van prinsessen nou dan kan het niet meer stuk natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk pakket van sofia! Dit keer doe ik niet mee voor mijn eigen dames maar voor mijn beste vriendin de dochtertje van 3 die helemaal fan is van prinses sofia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dank je wel Miranda. heel lief. ik zou graag dit pakket willen winnen. Naomi is gek van prinses sofia. haar prinses sofia jurk was het mooiste cadeau op haar verjaardag. de taart was ook helemaal prinses sofia die mochten we eigenlijk niet opeten. Dit pakket kan mee naar het juffenfeest op de PSZ als ze haar prinses sofia jurk aan mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het Sofia pakket zou Fleurtje wel leuk vinden denk ik. Dus oma waagt haar kans ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie prijzen. Zelf heb ik een dochtertje en een zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het jongenspakket van Jake en de Nooitgedachtland- piraten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit zou mijn zoontje Jasper wel super vinden. Zo kan hij fier de eerste keer naar school mijn zijn nieuwe spullen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. waw,zo mooi.ik heb een zoon en dochter dus het maakt niet uit want ze delen alles :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. rebeccavercoutere@yahoo.com31 januari 2014 om 13:53

    Het Sofia pakketje, natuurlijk voor mijn geweldige fantastische dochter! Die fietsbel gaat ze gewoonweg ongelofelijk COOL vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tof! Wij gaan voor de sportieve tas van Jake en de Nooitgedachtland- piraten. Fingers crossed... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van Eenaeme Annick31 januari 2014 om 14:14

    Wij doen ook mee voor de tas van Jake en de Nooitgedachtland- piraten.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee voor ons dochtertje Anaïs <3<3<3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wij hopen op het pakket van Jake de piraat voor de jongste zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het Sofia pakket, mijn dochtertje Fenna is gek op prinsessen en ook op alles wat maar een beetje roze is. Kleuren vindt ze superleuk dus ik zou haar er een enorm plezier mee doen. Robby Jonckheere email: agnes-robby@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zou graag het pakket van Sofia het prinsesje willen voor mijn zusje om te laten zien hoeveel ik van haar houd ik heb al een paar spulletjes gegeven van sofia het prinsesje want ze is er helemaal gek van en elke keer als ik iets voor haar heb begint ze kei hard te gillen. Dus daarom ga ik er voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Greta Fransen Ik zou dolgraag het Sofia pakket winnen.Daar is toch elk meisje gelukkig mee. Heb facebook geliked en gedeeld

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag mee voor mijn nichtje Sofia, want haar naam staat al op haar rugzak, en haar lievelingskleur is ROZE - toevallig nietwaar ?
    Kevin De Boeck

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik zou graag het jackpakket willen omdat de zoon helemaal zot is van piraten en binnenkort voor eerst naar school mag. dit zou een heel leuk setje zijn voor hem om met volle moed naar school te gaan!
    mieke oeyen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhhh super leuke actie weer. Leuk voor sven die gaat binnenkort voor het eerst naar de peuterspeelzaal!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. de jack tas zou ik wel willen winnen
    wendy van poucke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. de sofia tas zou ik graag winnen.
    een fiere papa. Daan Trenson

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. nogmaals proberen, zou graag deelnemen voor mijn neefje, dus graag de jack tas

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Graag wil ik ook kans maken om een pakketje te winnen
    groetjes tina van bogaert

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Voor mijn prinsesje Yliana (kleindochter) speel ik heel graag mee voor het roze setje.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben fan van het disneypakket van Jake. Als ons Leonneke naar school mag, zal hij de stoerste van de klas zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ons Julie is fan van Disney en ik wil haar hiermee verassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. 15 februari begint mijn kleinzoontje met zwemlessen die sportieve tas van Jake zou wel super zijn
    mamy van Nathan

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wil wel een jake setje winnen voor mijn kleinzoontje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Sofia , zou ik wel willen winnen voor mijn metekind .

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!