zondag 19 januari 2014

Vandaag bleven we weer een dagje lekker thuis. Gewoon een beetje rommelen, schoonmaken en niks doen. Heerlijk die zondagen. En Hayley is uiteraard weer niet lekker, dus een uitje was ook geen optie.

Van de week zag ik een leuk blogje verschijnen van Ilona. Ze had haar Ikea keukentje gepimpt voor haar kinderen. Het zag er leuk en fleurrijk uit. En ik vond het een reuze leuk idee. Dat keukentje is eigenlijk maar saai en kleurloos. En eerlijk gezegd speelt Hayley er bijna nooit mee. Toch vind ik het zonde om hem nu al te verkopen en dus heb ik mij laten inspireren door Ilona.

Met alleen wat cadeaupapier wat ik over had van de verjaardag van Hayley, plakband en een schaar, zijn Hayley en ik aan de slag gegaan. (Ik wil verder niks lijmen of verven, want als hij in de toekomst toch richting marktplaats gaat, wil ik dat hij er als het origineel uit ziet.)

Het was eigenlijk zo gedaan. 2 Verschillende soorten inpakpapier hebben het keukentje aardig opgeleukt. Simpeler kan eigenlijk niet. En kijk eens wat een verschil. Van wit (saai) keukentje, naar een vrolijk plekje om te gaan 'koken'.

Na het plakken, heeft Hayley er sinds maanden weer staan 'koken'. Wel een half uur lang was ze een deftige chef die koffie voor mij zette en pannenkoeken bakte. Heeft ze er toch nog plezier van. Misschien speelt ze er niet veel mee, maar hij staat er in ieder geval niet meer voor niks. Want die fleurige uitstraling maakt de keuken voor Hayley meteen 10 keer leuker. Super bedankt voor de tip Ilona!


Categories:

5 opmerkingen:

  1. Ah wat lief Elise.. Ik heb ontzettend veel ideeën in mijn hoofd dus bereid je maar voor, haha..
    Ontzettend goed bedacht, met inpakpapier! Goedkoop en snel te verwijderen! Als ik speelgoed een andere plek geef of een beetje verander dan word het ineens weer enorm gebruikt. Voor de foto had ik ons keukentje even verplaatst en huppa, heel de dag herrie in de keuken! haha...
    Ik vind Hayley trouwens een super stoere meiden naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super vrolijk! Vooral zo met die hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk keukentje is het geworden. Leuke tip!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!