vrijdag 13 december 2013

Vandaag heb ik een ontzettend leuke win actie voor alle jonge meiden. In samenwerking met Keet! (wie kent haar niet van Telekids) mag ik een pakket haarspeldjes weggeven t.w.v. €31,-!

De Keet! collectie:

Schitter als Keet! met de nieuwe collectie haaraccessoires van Zenner. Keet! is bekend van RTL Telekids en heeft al verschillende hits op haar naam staan. Met de strikken met pailletten en opvallende roze bloemen steel je net als Keet! gegarandeerd de show.

De accessoires zijn uitgevoerd in Keet! haar lievelingskleuren roze, blauw en paars. Kies de kleur die goed bij jouw outfit matcht en geef je hairdo een flinke dosis glamour.
Borstel je haar mooi in model met de speciale Keet! borstel. Schuif vervolgens gemakkelijk de diadeem met metallic strik in je haar en je bent klaar voor het podium. Toch liever een paardenstaart? Kies dan voor de mooie glitter elastiekjes of voor een tie for tail bandje. Deze bandjes draag je niet alleen als elastiek, maar staan ook nog eens heel cool als armbandje.

Zenner accessoires vind je bij de drogist. De verkoopprijzen van de Keet! haaraccessoires variĆ«ren van €2,50 tot €3,99.

Het pakket dat ik mag weggeven bestaat uit verschillende haar accessoires waaronder glitter elastieken, schuifje met bloem en een diadeem met pallietten.

Wil je graag kans maken op dit feestelijke pakket?

*Like dan mijn Facebookpagina
*Laat hieronder een bericht achter voor wie je dit pakket zou willen winnen.
*En vertel bij welke feestelijke gelegenheid ze de speldjes zal dragen.


Deze win actie is gesloten. De winnares is Sophie. Gefeliciteerd.

 



 
Categories:

11 opmerkingen:

  1. Melissa mama van Ashley13 december 2013 om 09:21

    Ik zou dit pakket graag willen winnen voor mijn dochter Ashley, is een echte tuttie en zal de speldjes bijna elke dag dragen voor haar is elke dag een feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh leuk leuk! Ik dacht geen meisje meisje te krijgen, maar dat is echt wel hebeurd. Roze kleren, jurkjes rokjes en natuurlijk vele haarspeldjes en diademen. Dus dit is echt iets voor Mik. voor Mii hoeft er geen speciale gelegenheid te zijn om zich mooi te maken, dus ze zal ze ook gewoon naar school indoen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LEUK!!!! Femke zou ze graag naar school dragen. Naar school gaan is voor haar elke dag een feest!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Wij (dochter en ik) kijken graag naar Keet! op Telekids. Dochterlief wordt bijna 3 (de 22ste), dus zou leuk verlaat cadeautje zijn... Sinds kort wil ze (eindelijk) knipjes en haarbanden in, dus zou helemaal leuk zijn! Kan ze de show stelen op de psz!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat cool! Ik doe graag mee voor mijn dochtertje. Haar haar lijkt elke ochtend langer en dikker te zijn geworden. De eerste schuifspeldjes blijven nu goed zitten, dus we zijn snel toe aan meer accessoires. Voor elke dag, want mijn prinses schittert elke dag :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! ik doe graag mij voor mijn nichtje. Ik als trotse tante vind het natuurlijk heerlijk om haar te verwennen haha! De feestelijke gelegenheid waar ze de speldjes zal gaan dragen is haar eerste kerst.

    Liefs Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor onze dochter. Ze wil het liefst de hele dag haar haren doen. Maar als ze haar feest jurk aan heeft omdat iemand jarig is of er een feestje is. (zoals kerst, sinterklaas, oud en nieuw) tja dan moet alles uit de kast gehaald worden en moet ze staartjes, speldjes in. En wil ze natuurlijk de prinses zijn met een haarband! Hoe mooi zou het zijn als ze een helemaal bij elkaar passend set zou hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou ze aan mijn kleindochter geven ! Dit zou haar heel goed staan ! Maar ze zou dit iedere dag mogen dragen! Is toch veel te mooi om weg te stoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja lijkt me super voor de dames! Zijn echte tutjes en zeggen me s'morgens wat ze met hun haar willen doen, ashley wil vaak hetzelfde als Amy, maar Amy weet het precies, los met een knipjes, staartje naar 1 kant, 2 staartjes vlechtjes noem maar op.... dus voor leuke nieuwe frutseltjes voor het haar zijn we altijd in....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou het aan mijn dochtertje van 7 Sacha willen geven , Ze is groot fan van Keet :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!