zaterdag 28 december 2013

 
Winkelen is leuk. Maar er zijn spullen waar ik altijd moeite mee heb met kiezen. Zoals schoenen. Ik vind dat zo lastig. Wat is leuk? Of makkelijk? Ik kies daarom altijd voor wat simpels. En eigenlijk ben ik nooit helemaal tevreden met mijn schoenen. Ik weet gewoon nooit wat ik moet kiezen!
Net als met gordijnen. Ook daarvan weet ik nooit wat ik moet nemen. Misschien komt het gewoon door mijn dure smaak. Wat ik mooi vind, is niet altijd betaalbaar.

We hadden eerst lange grijze gordijnen voor de grote ramen aan onze voorzijde. Het was lekker knus, maar de gordijnen waren veels te lang. Ze werden stoffig en Valentino plaste er constant op. Ze moesten maar weg. We plakten wat folie op de ramen tegen de inkijk en 1,5 jaar zat er niks voor de ramen. We wisten gewoon niet wat we moesten kopen. Pas als we iets perfects tegen zouden komen, zouden we het meenemen.

Pablo irriteerde zich er vreselijk aan. Vooral aan de mensen die langsliepen en dan naar binnen spiekten. En ook de zon kan erg fel naar binnen schijnen, waardoor de tv dan amper te zien is. Na een tijd zoeken vond ik eindelijk houten lamellen bij de Leenbakker. Het was de goede maat. En dat is moeilijk te vinden voor ons aangezien ons huis best hoog is. Die moesten we maar halen dan. Ik wilde eigenlijk deze week een leuk kerstkado halen voor Pablo, maar hij wilde dolgraag die lamellen. Dus hebben we dat maar gekocht. We zijn er dan ook reuze blij mee.

De kerstboom is wel meteen uit huis. Alles kwam onder het stof te zitten door het boren. Maar geen probleem. 3 Weken kerst in huis vind ik wel genoeg. Nu is alles dus netjes en schoon en kunnen we genieten van onze lamellen. En Pablo heeft eindelijk zijn privacy. Hij is tevreden. En nu maar eens sparen voor die nieuwe bank. Dan ben ik ook tevreden ;).
Categories:

3 opmerkingen:

  1. Mooi Elise! Ik volg je blog al enkele weken en werd nu eens tijd voor mijn eerste reactie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ilona, dank je wel. Wat leuk! Welkom op mijn blog. Groetjes Elise

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!