donderdag 28 november 2013

Deze week heb ik weer een leuke win actie voor de jongens of hele stoere meiden. De win actie van deze week staat in het teken van Max Steel.

Max Steel:

De 16-jarige Maxwell McGrath heeft iets heel bijzonders ontdekt: hij heeft de superkracht om Turbo Energie op te roepen, de meest krachtige energie in het universum. Klinkt heel vet, maar het is lastig als je het niet kunt controleren! Gelukkig ontwikkelt NTEK (een geheime organisatie die strijdt tegen het kwaad) een buitenaardse vechtmachine, Steel, die hem hiermee kan helpen. Door zich met Steel samen te voegen, ontstaat er een verenigde superkracht: Max Steel, die de Aarde verdedigt tegen monsters, invasie’s en alle mogelijke chaos!

Tot december wordt er elke zaterdag om 07.45 uur nieuwe afleveringen van Max Steel uitgezonden op Disney Channel.

 
Ik mag onder jullie 2 keer de bovenstaande Deluxe Turbo Battler Figures verloten. Lijkt het je leuk om deze stoere merchandise te winnen? Wie weet een leuk cadeau voor de kerst! Laat dan hieronder een berichtje achter voor wie je deze prijs graag zou willen winnen.
 
Winnaars: Rebecca en Luwella

Categories:

3 opmerkingen:

  1. Oooh Wauw zeg, daar weet ik heel zeker van dat Gino en Kyano het helemaal geweldig gaan vinden. Kunnen ze lekker tegen elkaar gaan spelen, dus die mag heel graag deze kant opkomen hoor. Groetjes rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag meedoen voor mijn kleine meneer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou dit heelll graag willen winnen voor mijn zoontje Kaylen van 5jaar!!!
    Hij denkt namelijk ook dat hij superkrachten heeft
    hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!