vrijdag 1 november 2013

 
Met de Gelarti Glow ontwerp studio kunnen kinderen de mooiste afneembare stickers versieren, die licht geven in het donker. De ontwerpstudio bevat twee vellen waarmee een lantaarn in twee verschillende ontwerpen gemaakt kan worden. De lantaarn geeft echt licht en zal prachtig staan in de kamers van de kinderen. Daarnaast kunnen kinderen een maanvanger maken die met een zuignap aan het raam bevestigd kan worden. De studio bevat twee vellen, zodat je twee verschillende maanvangers kunt maken. Tevens bevat de studio een tassenhanger, vijf stickervellen met meer dan dertig stickers, vier Gelarti verfstiften en een instructieboekje met handige tips. De Gelarti ontwerp studio is te koop voor €29,99.

Aangezien Hayley zo ontzettend gek is op knutselen was de Gelarti ontwerpstudio een schot in de roos. Meestal knutselen we 'vrij standaard' thuis (geen idee hoe ik dat moet zeggen). Maar ik bedoel dat we vaak gewoon kleuren, verven of theedoosjes beplakken met stickers. De Gelarti ontwerpstudio is echt een projectje. Het ziet er dan ook super stoer uit: een draaischijf waar je het velletje papier op kunt leggen dat je wilt verven en gaten waar je de verf in kunt zetten.

Hayley ging geconcentreerd aan het werk. En ik verbaasde mij hoe netjes ze alles kon inkleuren. Uiteraard ben ik mee gaan kleuren. Toen we alle figuurtjes hadden ingekleurd, hebben we de verf ongeveer 6 uur laten drogen.

Daarna hebben we twee verschillende lampions gemaakt, een tassenhanger en een hanger voor aan het raam. Toen het eenmaal bedtijd was hebben we de lampion meteen getest. En wat een schattig resultaat. De lampion geeft echt licht in het donker. (Tip: Houd hem eerst even voor een lamp die aanstaat, dan krijg je pas echt een goed glow-in-the-dark-effect). Zie de foto hieronder voor het resultaat! Hayley is ontzettend trots op haar knutselproject.

Categories:

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!