zondag 17 november 2013


Jeetje 7 maanden! We gaan alweer richting zijn eerste verjaardag :). Leuk! Heb wel weer zin in een feestje hoor. Maar eerst komen zijn eerste Sinterklaas en Kerst eraan, ook hartstikke leuk natuurlijk.

Het gaat goed met de kleine man. Hij groeit hard. En weer is hij zo ontzettend hongerig. Een paar weekjes geleden moesten we hem steeds midden in de nacht een fles geven. Dat was zo vermoeiend voor ons dat we besloten hem om 23:00 uur wakker te maken om een extra fles te geven. Ze hoeven we er tenminste niet midden in de nacht uit. Dan hebben we wat uren slaap achter elkaar. En Hayden is iedere keer makkelijk wakker te maken en erg hongerig. Hij zal wel weer een groeispurt hebben.
Op het moment slaapt hij dus niet door, maar dat komt vast vanzelf goed. Als hij die extra fles nodig heeft, dan krijgt hij dat gewoon.

Aankomende dinsdag hebben we weer een echo voor zijn nieren. Spannend. Maar pas 2 weken later hebben we een gesprek met de kinderarts en krijgen we de uitslag. Ik vind het nog steeds eng allemaal. Maak me toch zorgen. Al probeer ik er niet teveel aan te denken, want dan kan ik erin doordraven. Ik ben in ieder geval blij dat hij vaak onder controle moet voor de zekerheid en voor de rest is het gewoon afwachten.

Qua ontwikkeling gaat het volgens mij prima. Hij is bijna sterk genoeg om te zitten en zijn stembanden is hij flink aan het ontwikkelen. Hij ligt vaak hardop te gillen en babbelen in bed.

Nu Hayley naar school gaat probeer ik echt ook te genieten van de tijd die we samen hebben. Ik ben namelijk nog niet veel alleen met hem geweest. Ergens in de komende weken wil ik ook gaan babyzwemmen met hem, dat hebben we namelijk nog niet gedaan. En ik denk dat hij het hartstikke leuk gaat vinden. Ik kijk ook wel uit naar dat eerste moment samen in het water. Met Hayley vond ik het ook heel erg leuk.

Momenteel ben ik ook al bezig met het bedenken van een leuke kinderkamer voor hem. Dat Woezel en Pip is toch iets te baby- achtig en ik vind Hayden zo stoer. Dan past het eigenlijk niet meer bij hem. Hetzelfde had ik bij Hayley rond deze leeftijd. Toen vond ik haar babykamer te saai en te kleurloos. Ik verfde haar kamer toen roze en plakte prinsessenstickers op de muur. Ik denk eraan om voor Hayden een kamer te maken van Disney Planes. Daar heb ik zoveel leuke spullen van gezien. Ik wacht er nog wel mee hoor. Pas volgend voorjaar wil ik eraan gaan beginnen. Maar ik heb er nu al zin in. Heerlijk om bezig te zijn voor de kindjes. Ik ben denk ik gewoon in de mood omdat we Hayley haar kamer ook net weer hebben opgeknapt.

Inmiddels heb ik al ontzettend veel kleding van hem opgeborgen. De broek op de foto is nieuw en dat is maat 74. Een baby van 7 maanden met maat 74. Mijn knul is zo groot. Ik ben trots op hem. Van klein prematuurtje naar een heerlijke bolle baby.
Categories:

3 opmerkingen:

  1. Wat een kereltje! Wat worden ze snel groot, mijn bolle man is nu 5 maanden en krijgt 2 tanden. Weer een stapje verder! Geniet maar lekker van je kindjes! Hij ziet er uit als een lieve blije baby! Hij is net zo lekker bollig als de mijne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat echt hard zeg! Ben benieuwd naar de ideetjes voor zijn kamer. Wij hebben ook wwn vliegtuigen thema voor Aron. Nog steeds elke dag blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig ventje zeg, hij is zo gegroeid maar hij ziet er goed en gezond uit! Groot gelijk om die extra fles dan om 23.00 te geven, nachtrust is goud waard vooral als je de dag erna ook weer er voor je kids volledig wil kunnen zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!