donderdag 10 oktober 2013

Het is donderdag vandaag en dus is het weer tijd voor een win actie in het teken van Disney. Deze keer maak je kans op de DVD van Merlijn de Tovenaar:

Merlijn de Tovenaar

Disney presenteert vol trots de betoverende en geliefde klassieker Merlijn de Tovenaar. Deze magische familief
ilm boordevol humor ,avontuur en voor een AcademyAward genomineerde muziek, is nu voor de allereerste keer op Blu-ray™ verkrijgbaar.

Maak een geweldige reis met de weesjongen “Wart” en de buitengewone tovenaar Merlijn. Volgens de legenden kan alleen iemand met het meest zuivere en innerlijke kracht het betoverde zwaard uit de steen trekken en aanspraak maken op de troon van Engeland. Gewapend met nieuw vertrouwen en de kracht van vriendschap ontdekt Wart wat zijn ware bestemming is, en leert hij dat de beste magie van binnen zit!

Wat moet je doen om kans te maken op deze DVD?

- Like mijn facebookpagina
- Laat hieronder een bericht achter voor wie je deze DVD graag zou willen winnen

Deze win actie is gesloten. Gefeliciteerd Anita H.
Categories:

7 opmerkingen:

  1. Voor de kinderen,op een pyjamadagje is het erg gezellig om samen een Disney film te kijken!

    Groetjes,Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer! Ik heb geen facebookaccount en ook niet de behoefte er één aan te maken. Mijn zoontjes zullen dus al zeker geen dvd rijker worden...
    De wedstrijdjes zijn wel een leuk idee om je blog extra aantrekkelijk te maken!
    Groetjes, Elise.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niet. Ik zal je gewoon meenemen in de loting! Groetjes Elise

      Verwijderen
  3. Leuk! Ik doe mee voor mijn zoontje. Hij begint nu op een leeftijd te komen dat de televisie een enorme aantrekkingskracht heeft dus een dvd van Disney is meer dan welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil deze graag winnen voor het dochtertje van een vriendin. Zij is binnenkort jarig; prima verjaardagscadeau dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chantal Beerepoot-Bakker25 oktober 2013 om 23:58

    Deze herfstvakantie hebben we echt allerlei films gekeken, dus een nieuwe nog niet geziene film is erg welkom, hahaha, en eerlijk gezegd ken ik dit verhaal ook niet, ben dus reuzebenieuwd. groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!