donderdag 3 oktober 2013

De Disney donderdag gaat de komende 4 weken weer verder op mijn blog. De afgelopen 5 weken heb ik weer leuke prijzen kunnen weggeven. En de komende 4 weken geef ik weer 4 dvd's weg. Deze week maak je kans op de Disney dvd Hercules:

Hercules 

Een fantastische belevenis vol aktie van olympisch formaat! Disney’s fantasievolle 38ste animatieklassieker HERCULES is het leukste muzikale avontuur aller tijden!

Hercules, een schijnbaar gewone jongen, ontdekt op een dag dat hij de zoon is van de oppergod Zeus. Om terug te kunnen keren naar zijn vader, zal hij zich eerst als een echte held moeten bewijzen.
Hercules’ terugkeer wordt bijna onmogelijk gemaakt door de slechterik Hades; een komisch heethoofd die probeert het universum te veroveren, waarbij zijn onhandige maatjes Pijn en Paniek niet bepaald een grote hulp zijn!
Als Hercules dan ook nog verliefd wordt op de mooie Meg, zal hij moeten kiezen tussen ware liefde en zijn legendarische kracht. Wanneer hij dan leert dat kracht niet uit de spieren, maar recht uit het hart komt, toont hij zich een ware held!

HERCULES, van de makers van Aladdin en De Kleine Zeemeermin, is met zijn dynamische muziek en unieke Disney-animaties vol plezier en fantasie een goddelijke film voor jong en oud!

Wat moet je doen om kans te maken op deze dvd?

- Laat hieronder een bericht achter voor wie je deze dvd zou willen winnen.

Deze win actie is gesloten. De winnares is Sarina.
Categories:

6 opmerkingen:

  1. We proberen het nog maar eens.....ik wil graag winnen voor mijn zoon van 4 jaar. Die gaat dit vast geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Het lijkt me leuk om deze dvd voor mijn zoontje te winnen. Hij begint nu een beetje besef te krijgen van de tv dus we zijn nu op zoek naar wat leuke dvd's. Dit is wel een stoer jongensverhaal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe weer mee! Wil hem graag winnen voor mijn dochter! Die is gek van disney dvds. En daarna is het weer leuk voor mijn zoontje!
    Groetjes Mer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk,gezellig met de kinderen kijken op een pyjamadagje

    Groetjes,Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze DVD wil ik natuurlijk voor mezelf winnen ;) Ik ben dan 22 jaar, ik hou van Disney en ik heb Hercules al HEEL erg lang niet meer gezien, haha! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil deze graag winnen voor het dochtertje van een ex-collega.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!