vrijdag 13 september 2013

Winterjas, poezen tshirt en tijgertui van de C&A, pyama van de Zeeman en Hello Kitty trui en broek van de H&M.
Vandaag stond het dan in mijn planning: winterkleding kopen voor de kinderen. Vanmorgen rond 11:00 uur bracht Pablo ons naar de stad. Ik wilde vandaag doelgericht gaan shoppen. Het was namelijk niet winkelen voor 'de leuk'. Nee dit werd een zware onderneming. De kinderbijslag komt er namelijk aan en dus zijn er centjes om flink in te slaan. Ik winkel dan ook liever voordat de kinderbijslag komt, anders is het zo druk in de winkels. Nou daar gingen we dan. Ik begon vrolijk aan mijn zoektocht, niet wetende dat het zo vermoeiend zou worden!

We begonnen in de C&A. Ik had gedacht daar compleet te slagen voor allebei en in een half uur klaar te zijn. Toch vond ik niet genoeg leuke dingen. Wel vond ik de roze jas voor Hayley. Goed gekocht op de groei en lekker warm. Op dat moment begon Hayden te huilen voor een flesje. En dus moest hij tussendoor in de winkel wat drinken.

Daarna liepen we door naar de H&M. Ik vond een winterjas voor Hayden, wat truien en een leuke broek en trui voor Hayley. En toen kwam het zinnetje dat je als moeder niet wilt horen als je midden in de winkel staat met een stapel kleding in je handen: "Ik moet plassen mama." Ik rekende snel de kleren af en we holden naar de bibliotheek. Hayley plaste en gezien het tijdstip was het ook tijd voor een fruithap voor Hayden. Boven bij de kinderboeken heeft Hayley in boekjes gekeken en zo kon ik Hayden zijn favoriete hapje geven. Toen dat eenmaal achter de rug was konden we verder.

We gingen naar de HEMA. Hayden had een winter slaapzak nodig en dus vervolgden we onze shoptocht. Ik had nog geen 2 seconden een leuke winterslaapzak in mijn handen toen Hayley weer begon: "Ik moet poepen mama." En dus weer naar de w.c. maar dan in de HEMA. Godzijdank had ik nog wat kleingeld in mijn portemonnee, anders had ik dat ook nog moeten regelen. Eenmaal op de w.c. plaste ze alleen. "Nee, geen poep hoor mama!" Nou goed, dan maar weer verder.

Aangekomen bij de Zeeman, vond ik ontzettend leuke kleren voor Hayden. Ook een hele leuke en goedkope winterjas. Ik nam alles mee en besloot de andere winterjas van de H&M terug te brengen. Ook een hoop gedoe, maar ik wilde alleen met kleren thuiskomen die ik 100% leuk vind en ook nog een goede prijs hebben. Ik bracht de jas terug en al snel begon Hayden te huilen voor zijn volgende fles. Ik moest mij dus haasten naar de bakker om daar snel een flesje te maken en te geven. Toen Hayden weer gelukkig was, scheet hij zijn luier vol en had Hayley ook nog een mededeling: "De poep komt mama!"

Wat een middag was het! Ik ben in totaal 4,5 uur in de stad geweest. Het is toch best een onderneming om met 2 koters eens goed te gaan shoppen. We hebben het leuk gehad en ook nog gezellig een frietje gegeten tussendoor. Maar de volgende keer ga ik toch echt lekker alleen! Ondanks alle hectiek ben ik super goed geslaagd voor de kids. Het bovenstaande heb ik voor Hayley gekocht en de foto's hieronder zijn van de kleren van Hayden.

Winterjas en schoenen van de Zeeman.

BIG Trouble van de zeeman + gestreepte truitje, 2 truien + spijkerbroek van de H&M,
Mickey Mouse jogginspak van de C&A.

Winterslaapzak van de HEMA, rompers van de Zeeman.
Categories:

7 opmerkingen:

  1. Haha ik moet toch wel even lachen hoor.. Hihi

    Ik zag het jasje ook erg leuk! Maar niet meer in 92 jammer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje ik krijg het al warm als ik het lees. Petje af hoor met 2 kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig, ik heb gisteren ook die trui en slaapzak gekocht voor Sam. Het jasje heb ik in een andere kleur, die sterrenschoentjes heeft hij een poosje geleden gekregen van mijn schoonmoeder en ook die romper met olifantjes ligt hier in de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohman, ik krijg het er benauwd van, zo herkenbaar... ik nam altijd een klein thermosflesje mee met warm water en zo'n melkpoedercupje... kon ik het ter plekke maken..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel een goeie! Bedankt voor de tip.

      Verwijderen
  5. Leuke kleding gekocht! Maar zo'n onderneming... pff begin ik met één kind al liever niet meer aan. Geef mij maar webshops, óf winkelen met minimaal twee volwassenen, zodat je elkaar kunt helpen en ook allebei rustig kunt kijken. Die van mij rent namelijk zo een winkel uit als hij het zat is... Petje af dus voor jou, op deze manier!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!