donderdag 5 september 2013

Vandaag weer een nieuwe win actie online! Deze week maak je kans op de DVD van Jungle Book. Het meeslepende verhaal over een kleine jongen die wordt opgevoed door de dieren in de Jungle. De jungle is zijn thuis, maar er heerst ook groot gevaar.

Jungle Book:

De jungle heeft er nog nooit zo weelderig uitgezien en zo goed geklonken! Deze Disney film, boordevol muziek en nu voor het eerst op Blu-ray™, komt tot leven met een nieuw digitale restauratie en schitterend high-definition beeld. Maak kennis met de meest onvergetelijke figuren en ga met Mowgli mee op een spannend avontuur wanneer hij diep de jungle intrekt en leert “Wat je van beren leren kan” van de zorgeloze beer Baloe.

Ontmoet Bagheera, de wijze oude panter, en gekke Koning Lowietje, de orang-oetan. Maar pas op voor de sluwe tijger Shere Khan, en Kaa, de lissssstigste slang van de jungle!
Dit tijdloze meesterwerk vol wilde pret, swingende muziek en geliefde personages viert de ware betekenis van vriendschap. Beleef alle spanning van deze jungle-klassieker van Disney, en geniet van de magie met een dierbare.

Wat moet je doen om deze DVD te winnen?

- Laat hieronder een berichtje achter voor wie je deze DVD zou willen winnen.
- Like mijn facebookpagina

Deze actie is gesloten. De winnares is Marit.
Categories:

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik doe mee. Was vroeger altijd mijn lievelingsfilm dus het lijkt me super om die met Sam te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil deze DVD graag winnen voor mijn nichtje. Zij is binnenkort jarig. Mooi verjaardagscadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mijn kinderen,en ik kijk zelf ook graag mee!

    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mijn kinderen,en ik kijk zelf ook graag mee!

    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik zou hem graag willen winnen voor mijn dochter (bijna 3). Ze zal hem schitterend vinden, dat weet ik zeker! Fb geliked!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben altijd gek geweest op Jungle Book! Het was een van de eerste films die ik zag (na de kleine zeemeermin). Zo knap hoe Disney die liedjes maakte! Ze swingen, zelfs na al die tijd, nog echt de pan uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!