donderdag 12 september 2013

Vandaag is het Disney donderdag en dus is het tijd voor een nieuwe win actie. Deze week verloot ik de Disney DVD van de kleine zeemeermin:

The Little Mermaid / De Kleine Zeemeermin 

De Kleine Zeemeermin, is dankzij haar onvergetelijke personages, spannende avonturen en geweldige muziek één van de meest geprezen animatiefilms aller tijden en nu voor het eerst beschikbaar op Blu-ray™.

Ga mee diep in de zee waar prinses Ariël, een zorgeloze jonge zeemeermin, ernaar verlangt deel uit te maken van de mensenwereld. Nadat ze een moedige deal heeft gesloten met Ursula, een valse zeeheks, vertrekt Ariël op het avontuur van haar leven. Maar het lot van haar vaders koninkrijk ligt in haar handen. Gelukkig heeft Ariël Botje en Sebastiaan aan haar zijde, maar om alles weer goed te maken in haar beide werelden, heeft ze al haar moed en vastberadenheid hard nodig. Duik samen met je familie en vrienden in dit geliefde, klassieke onderwater-avontuur.

Wat moet je doen om deze DVD te winnen?

Deze week niet veel. Laat gewoon een reactie achter hieronder voor wie jij de DVD zou willen winnen.

Deze win actie is gesloten. De winnares is Dagmar Ochse.
Categories:

19 opmerkingen:

  1. Geweldig ! Wat een leuke actie. Mijn dochter is gek van Ariel (gek is echt een understatement) Ze tekent Ariel, speelt Ariel, wil Ariel zijn, al haar knuffels heten ineens Ariel en hoe de nieuwe boot van opa en oma moet gaat heten . . . Ariel natuurlijk :D
    Ze zou echt dolblij zijn met deze dvd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mijn grote liefde! Mijn dochter Rosalie..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mijn twee zoontjes. De ene is met zijn zeven maanden nog iets te jong maar je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier waag ik weer graag een kansje voor! Voor mijn dochter van bijna 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor mijn 2 dochters Amy en Ashley uiteraard !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mijn kids Julian en Lotte <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de dvd al en ik heb al iets gewonnen, dus ik doe niet mee. Maar Ariel is wel een hele leuk film. Succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor mijn meisje Yma...we lezen ook vaak het boekje van Ariel...maar de boze ""zeeheks"" slaat ze wel snel over..;-)
    Vooral Botje is haar favo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben dol op Disney films en de liedjes in deze zijn zooo fijn!
    ninaaa1984@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor mijn dochter! Die vindt de kleine zeemeermin erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor mijn nichtje Noor. Ik moest vroeger altijd 'De kleine Zeemeermin' kijken van mijn oudere zus omdat het haar lievelingsfilm was. Omdat ik de jongste was had ik dan ook weinig te zeggen. Als we dan naar het zwembad gingen zwommen we door het water. Uiteraard was mijn zus Ariël en ik Ursula. Ik moet alweer lachen als ik eraan denk! Nu ze een dochter heeft die sprekend op haar lijkt wil ik haar deze film cadeau geven. Ik weet namelijk zeker dat zij net zoals haar moeder zal gaan genieten van deze film. En dat ze deze film heel vaak samen zullen kijken! xx Dagmar Ochse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor mezelf whahaha...Vond en vind het (nog)altijd zo'n leuke disneyfilm, maar ook mijn kleine mannetje en buurmeisje zullen hem te gek vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor mijn dochtertje :) Ik wil graag alle 'oldschool' Disney dvd's verzamelen, en deze heb ik nog niet! De reden van deze verzameling is ntuurlijk omdat ik er zelf ook zoveel plezier mee heb beleefd. De Kleine Zeemeermin was zelfs mijn eigen 1e bioscoopfilm - leuke anekdote om tegen die tijd met Olivia te delen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil deze DVD graag winnen voor een van mijn nichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is lang geleden dat ik de film heb gezien! Het zou wel heel erg leuk zijn als ik deze film nu met mijn kids kan gaan kijken! Ik weet zeker dat mijn dochtertje de film heel leuk zou vinden. En daarom zou ik heel graag de film voor mijn dochtertje winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is lang geleden dat ik de film heb gezien! Het zou wel heel erg leuk zijn als ik deze film nu met mijn kids kan gaan kijken! Ik weet zeker dat mijn dochtertje de film heel leuk zou vinden. En daarom zou ik heel graag de film voor mijn dochtertje winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Om gezellig te kijken samen met onze zoon van 4 (wanneer zusje van 2 al in bedje ligt)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!