donderdag 26 september 2013

Alweer de laatste win actie van deze Disney reeks. Deze week geef ik geen DVD weg, maar mag ik 2 bioskoopkaarten weggeven voor de nieuwe bioscoopfilm: Planes.

Planes:

Kom aan boord en vlieg mee met de avonturen van Dusty, een klein sproeivliegtuigje met grote ambities. Dusty droomt ervan om mee te doen aan ’s werelds meest spannende en opwindende luchtrace rond te wereld. In zijn dromen ziet hij zichzelf al zijn hoogvliegende helden voorbij vliegen. Er is alleen een klein probleem, Dusty is niet zozeer gemaakt om te racen en - ironisch genoeg - heeft hij last van hoogtevrees. Gelukkig is daar Skipper, een oorlogsveteraan en uitstekende vlieger, die gelooft in de kracht van Dusty en hem aanmoedigt om de strijd aan te gaan. 
 
Met een beetje hulp van nieuwe en oude vrienden, maakt Dusty zijn motoren gereed om hoogtes te bereiken waarvan hij nooit had durven dromen. Planes is een grappige en avontuurlijke animatiefilm en neemt je mee in een wereld die je inspireert om te zweven. De film is geproduceerd door Traci Balthazor-Flynn en draait vanaf 9 oktober 2013 in de Nederlandse bioscopen.

Wat moet je doen om kans te maken op deze bioskoopkaarten?

- Like mijn facebookpagina
- Laat een reactie achter voor wie je deze kaarten zou willen winnen

Deze win actie is gesloten. De winnares is bekend. Joyce gefeliciteerd!
Categories:

9 opmerkingen:

  1. wat gaaf! deze kaartjes zou ik graag voor mij en mijn zoontje willen winnen, gezellig samen naar de bioscoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een laatste poging dan.....ik wil ze graag winnen voor wat quality time met mn oudste zoon. Sinds zijn broertje 7 maanden geleden geboren is moet hij de aandacht flink delen en als we samen naar de bios kunnen naar deze te gekke film zal ie vast ontzettend blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh ik zou wel graag met mijn oppaskindje gaan. Altijd enthousiast als hij mij spreekt, lief maar boefig. Echt mijn kleine vriend. Liefs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke winactie! Hier waag ik graag een gokje op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vergeet helemaal een stukje! Ik zou graag mee doen om samen met mijn zoon Aron naar de bioscoop te gaan. Dit zou zijn eerste keer worden en als het net zo'n goede film als cars is vast een succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me wel wat voor mijn oudste! Hij is nog nooit in de bios geweest, dus zou sowieso een belevenis zijn. En natuurlijk is hij zoals elk jongetje dol op vliegtuigen etc. Leuk om in mijn mans herfstvakantie te doen, zodat die meteen wat qualitytime met de jongste heeft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit lijkt me super om met mijn middelste te mogen doen. Hebben we samen een beetje tijd want dat schiet er soms nog wel eens in met ook nog een 2 en een 13 jarige in huis. De middelste van 7 heeft het dan iets zwaarder. Zou ook een hele goede oefening zijn om te kijken hoe het met zijn oren nu is na al 5 keer nieuwe buisjes gehad te hebben waarvan afgelopen april de laatste keer was. (Rebecca is mijn naam, kreeg het niet op een andere manier erin)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor onze kinderen, ze vonden cars ook geweldig dus kijken ze erg uit naar deze film!
    Groetjes Linda en Remy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou deze graag winnen voor mijn oudste zoon van 14 en mijn (pleeg)zoontje van 6. Samen een stoer mannen uitje :) even lol met zijn 2en.
    Zij hebben het nu pittig door het gedrag van hun (pleeg)zus en dragen het allebei zo goed, dat ze echt wat extra's verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!