donderdag 29 augustus 2013

En we gaan weer van start met de Disney donderdag! 5 Weken lang heb ik iedere donderdag een win actie helemaal in het teken van Disney. Vorige maand heb ik 4 mama's al kunnen blij maken met een DVD. De komende 5 weken mag ik 4 Dvd's weggeven en de laatste win actie staat in het teken van een nieuwe Disney film: Planes.

Deze week maak je kans op de DVD: Super Buddies

Geniet van de actie in dit Disney-avontuur waarin een nieuw ras superhelden wordt geboren.
Een gewone dag op de Fernfield boerderij wordt bijzonder wanneer Budderball, Mudbud, B-Dawg, Buddha en Rosebud mysterieuze ringen ontdekken die hun elk een unieke superkracht geven. Nog voor je kunt zeggen “Buddies, verzamelen”, gebruiken de puppies hun geweldige gaven en komen in actie wanneer een gedaanteverwisselende pestkop uit de ruimte de aarde bedreigt. Maar zal het ze lukken om de boel te redden zonder hun nieuwe identiteiten te onthullen?

Deze film zit vol humor, actie en geweldige nieuwe personages. Super Buddies bewijst dat als je je verstand gebruikt en samenwerkt je geen superkrachten nodig hebt om een superheld te zijn!

Wat moet je doen om kans te maken op deze super leuke DVD?

- Laat hieronder een comment achter voor wie je de DVD graag zou willen winnen
- Like mijn Facebook pagina

De winnaar wordt aankomende dinsdag 3 september rond 12:00 uur op mijn Facebook bekend gemaakt.
 

Deze win actie is gesloten. De winnares is bekend. Gefeliciteerd Sharmayne. 
Categories:

9 opmerkingen:

  1. Deze wil ik winnen voor mijn zoontje Thor, hij is gek op dieren en zal deze film vast erg leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heel leuk, die zou ik graag willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jelle zou dit super leuk vinden om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk voor de kinderen,en ik kijk zelf ook graag mee!

    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk voor de kinderen,en ik kijk zelf ook graag mee!

    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. www.facebook.com/geboortebollen

    Deze site is een bezoekje waard Elise ! Leuke dingetjes wat gemaakt kan
    worden van je geboortekaartje , of een kopie daarvan natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke film, mijn kids vinden deze film heel erg leuk, allemaal meedoen met de winactie zou ik zeggen!

    www.onlinekinderspeelgoed.com

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!