vrijdag 2 augustus 2013

 
"Hallo allemaal! Ik ben Scarlett en sinds een aantal uurtjes ben ik het allernieuwste lid van de familie Visser. Na het afscheid van Valentino wilde Pablo en Elise nog heel graag een diertje erbij. En zo kozen ze na lang nadenken voor mij. Ik ben een vrouwtjes poes van bijna 8 weken oud. Hayley en ik werden meteen al goede vriendinnen en ik weet zeker dat ik heel gelukkig ga worden hier. Mijn grotere broers Eros en Zeus moeten nog wel even wennen, maar dat gaat vast goed komen. Ik heb het in ieder geval al naar mijn zin! Je zult mij vast in vele blogjes zien voorbij komen. Liefs Scarlett"
Categories:

7 opmerkingen:

  1. Hoi Scarlett, welkom in het gezin Visser. Je zal het er zeker naar je zin hebben. Veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach gossie wat een lieverd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awww ik zag al wat foto's voorbij komen op Instagram <3

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!