dinsdag 9 juli 2013

Even een applausje voor Moeder Natuur! Ze kan het wel, eindelijk lekker weer. Iedereen geniet. Wat kan een beetje zon een mens goed doen zeg. Hier genieten we ook volop. Tenminste ik en Hayley dan. Pablo is gewoon aan het werk en Hayden houd ik uit de zon.

Hayley kan eindelijk weer plonsen in haar nieuwe badje. Die had ik laatst gekocht, toen zou het 30 graden worden. Maar na 1 dagje mooi weer hebben we 2 weken ongeveer regen en kou gehad. Ik was al bang dat we het badje niet meer zouden gebruiken deze zomer.

Het is niet alleen mooi weer om te plonsen, maar ook om er even lekker tussenuit te gaan. Afgelopen zondag hebben we een flink stuk gewandeld met zijn viertjes. We wonen ongeveer 20 minuten wandelen van de dijk. Daar hebben we boten gekeken en even gezeten.

De aankomende 2 weken is het sowieso mooi weer zag ik op weeronline.nl! Dat is fijn, want volgende week zondag gaan we een dagje naar de dierentuin. Hayley weet dat nog niet, het is een verrassing;).

Genieten jullie ook zo van het zomerse weer? Iemand nog idee├źn wat we kunnen doen voor zomerse activiteiten?

Categories:

12 opmerkingen:

  1. Ooh heerlijk zeg! Hier ook een thuis zwembad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's. Het lekkerste voor de kids is natuurlijk het plonsen in het water. Hebben jullie in de buurt een blote- voeten- pad? Is ook heel leuk voor kids :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amsterdamse bos is een aanrader! Daar hebben ze een geitjesboerderij, een kinderbad en een pannenkoekenhuis en ga zo maar door en is nog gratis ook. Wij zouden er eigenlijk morgen naar toe gaan, maar het weer wordt jammer genoeg iets minder dan de afgelopen dagen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oww jaa!! Daar kwam ik als klein kind ook altijd. Super leuk is dat, die ga ik onthouden! Dank je voor de tip.

      Verwijderen
  4. Oh, wat ziet dat er gezellig uit :-) Ik hoop echt dat 't nog even dit weer blijft, zo heerlijk om buiten te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, ik heb soortgelijke foto's gemaakt gisteren want ook hier stond het badje op. Met dit weer doen wij eerlijk gezegd niet veel meer dan gewoon lekker in de tuin hangen, badje en boekje erbij. Flinke kan met water en limonade en af en toe een ijsje. Heerlijk niks doen :-D. Lang leve de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeerlijk inderdaad!!
    Hier hangen we met het mooie weer vaak gewoon in de tuin.
    Als het niet veel te heet is ga ik ook wel eens wandelen met de kids. Naar het parkje eendjes voeren etc. Aan een zwembadje in de tuin hebben ze eigenlijk ook wel genoeg :-)

    Hayley wordt ook al groot zeg! Hoe groot is ze nu en wat weegt ze als ik vragen mag? Hier een jongetje (net 3 jaar) van 14 kilo en 110 cm (geen goeie eter..).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk he! Hayley is inderdaad een flinke dame. Ze weegt ongeveer 16 kilo. Ze is 3,5 jaar en 102 cm lang. Hayley eet op zich best wel goed. Wat een grote jongen voor 3 jaar heb jij! :D

      Verwijderen
    2. Hayley is geloof ik ook al best lang voor haar leeftijd, of niet?
      Het zal ook gewoon aan de bouw liggen. Mijn peuter is heel smal gebouwd en zijn papa en mama zijn beiden best lang ;-)
      De laatste tijd eet hij wel beter.. hopelijk was het gewoon een fase.
      Sliep ook altijd heel slecht ivm benauwd en had door vermoeidheid gewoon geen zin in eten. Hebben nu pufjes en gaat een stuk beter. Slaapt veel beter en eet ook veel beter nu. Hopelijk blijft het zo!! :D

      Ps: ik vind dat je heel leuk schrijft!!

      Verwijderen
    3. Jaa ze is een flinke dame. Maar Pablo en ik zijn ook allebei lang. Volgens mij zit ze qua lengte wel gemiddeld. Dat slechte eten zal absoluut een fase zijn. Fijn dat het beter gaat door de pufjes. Pufjes zijn niet leuk, maar vaak wel een uitkomst. Hayley heeft als baby ook een pufding gehad, ze hoestte een tijd best erg. Maar dat is ook weer over. Ik hoestte ook veel toen ik klein was.

      P.s. Dank je wel! Dan hoop ik dat je vaker komt spieken op mijn blog ;)

      Verwijderen
    4. Die pufjes zijn inderdaad niet leuk, maar we hebben hem proberen uit te leggen dat hij daardoor lekkerder slaapt en dat hij een hele stoere vent is als hij de pufjes heeft gehad. Dan is het nog wel te doen met die pufjes.
      Ik heb vroeger ook pufjes gehad, maar ben er idd net als jij over heen gegroeid. Hopelijk doet hij dat ook, al is hij al wel wat ouder... we zien wel! Ik ben al lang blij hoe het nu gaat!!

      X liefs!

      En ik kom zeker vaker op je blog kijken (ik keek er ook al best lang op hihi, dus vond ook dat ik toch maar eens een berichtje achter moest laten :p)

      Verwijderen
  7. Haha die foto's, super leuk! Nu dit weertje nog houden ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!